
Pojdi z računom in plaščkom v trgovino, kjer si ga kupila, pokaži kaj
se je zgodilo, pa ti bodo itak tam povedali kaj in kako



tolk sm jezna, da že dolg ne. najhujše mi je tisto, k se spominjam k sta mi trgovki obljubljali kvaliteto kot daleč okoli ne..itd
mislite da bi blo ok če bi jutri samo poklicala v trgovino, ker ljubljana je od mene okrog 50km(+ še kakšen km) oddaljena in bi blo kriza, če bi mogla zj it kodol, pa da se bi bl švoh zmenila, pa pol še parkrat kodol. ker jz zj niti nočem več zamenjave, se mi je plašček zameril, tam pa tut prodajajo sam še obleke tk da jz si s tem ne bi znala kj pomagat. bi rajši denar.
aja, od nakupa je minilo 5 dni. ubistvu sm ga kupila ob začetku razprodaj (četrtek). tk da se mi ne zdi da bi blo to zlo daleč nazaj. mela sm ga pa oblečenga 1x
p.s: pikica hvala ker se "ubadaš" z mano
kupila sem ga znižanega, samo se ne spomnim da bi kje pisalo, da oblačil ni možno zamenjati.
sam men ni logično- ok razumeš še nekako da se ti kja strga in ti ne menjajo, ampak ko pa dobiš ti bucike v plaščku, na takem mestu da se fino zbodeš je pa. to je zgolj in izključno njihova krivda.
hvala tudi ostalim za pomoč
bom jz jutr poklicala in se mal poskusla zmenit kako in kaj...
Jaz sem nekje brala, da to, da v trgovni recejo, da izdelka ne bodo menjali oz. povrnili denarja, ker je bilo kupljeno na razprodaji oz. znizano, totalen nateg, ker baje da to MORAJO storiti. In ni vazno, ce so bile razprodaje. 100%.
jaz sem pa danes opazila, da se že daje dodatno znižanje (prejšnjih 50, pa sedaj še 20)...men pa sploh še ni uspel do trgovinc pridt če je že kakšen plašček čakal name, je zdaj gotovo že odšel
Candy, meni se zdi da je ravno ta, da je nizko spuščen najboljše. Sem videla enkrat eno punco v mestu, ki je imela plašček s takim nizko spuščenim pasom in mi je izgledalo fenomenalno.
Sem že razmišljala če bi šla v Naf naf pogledat ampak sigurno si ti zadnjega kupila
evo, zdj sm klicala kodol uno žensko. kljub temu, da sem imela namen biti prijazna itd. mi ni čisto uspelo, ko mi je ženska zaradi bucike rekla" ja se pač opravičujemo, ampak se zgodi, pa saj to ni taka napaka, da bi se ne dala popravit. to ni reč za komplicirat." ja ne haloooooo, pol sm ji pa rekla "ja seveda da je za komplicirat- kaj če bi jaz to buciko lepo dobila v stegno??" in sm bla prav osorna do nje. še zdaj mi jeza puhti z glave.
pi, sam mi je ženska res prvom ko sm ji rekla da so mi obljubljali kvaliteto, res tko rekla "ja saj, ta plašček pa seveda da je kvaliteten.." pol kasneje pa kao da je to dost navadn če take plaščke prnese kdo nazaj popravit
in pol sem jo vprašala, kaj jz zdaj lahko pričakujem od njih zaradi teh problemov. in je rekla da mi lahko ponudi zamenjavo( v primeru da je še ta plašček), lahko ga nekaj da popravit oz. mi napiše dobropis. ko sem jo pa vprašala za vrnitev denarja pa :" ja ne to se pa ne da, ker je to že vse šlo naprej".
sam, kaj ni tako da če ti lahko ponudi dobropis, potem ti lahko vrne denar. ktera ve: sem sploh upravičena do denarja, če ga želim?
xtinax, žal je tko da jz napake še prej nisem imela, razen seveda bucika, ki je bila že prej notri. tko da mislim da bodo komplicirali glede vrnitve denarja (in ga najbrž ne bodo hoteli), ker kolker sm jz to žensko razumela bucika (ki bi jo jaz lahko kam dobila) ni napaka.
kaj torej se da dobit kje knjigo s temi členi? oz. ali mogoče katera ve številko telefona od tržne inšpekcije, da se še z njimi malo pogovorim o tem. ker tole, pa res
(jz zdaj upam da ni preveč napak v postu)
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...