Kazi je napisal/aVsekakor odsvetujem nakupe sedežnih garnitur v Rutarju
. Groza... še zdaj sem besna ko ris. Ker opremljava stanovanje sva se odločila za nakup nove sedežne. Ustrezno sva našla v zgoraj napisanem podjetju
. Prišla naju je 170.000 tisoč. Ko sva jo pripeljala domov, sva ugotovila da je poškodovana, oziroma ji manjka ena nogica, ter ima pri šivih bele liste na večih mestih. Takoj sva reklamirala zadevo. Po 14 dneh so jo prišli poslikat in zadevo poslali naprej v Nemčijo na sedež izdelovalca teh sedežnih garnitur. No kličem jaz včeraj na servis center, kaj je zdaj z odgovorom, ki bi ga morala dobiti če pred parimi tedni. Mi gospod odgovori da izdelovalec sedežnih ne priznava reklamacije
in da imam možnost dobit dobropis v vrednosti 5% od cene ali bone
. Sem ga ene parkrat uprašala če se on dela norca iz mene??? Na sedežno sva dobila eno leto garancije in sem mu tudi večkrat ponovila da me čisto nič ne zanima kdo reklamacijo priznava ali pa ne in, da zahtevam povračilo vsega plačanega denarja ali novo nepoškodovano sedežno garnituro...Danes bom klicala ponovno, kaj so se zmenili, in če me bo imel namen nategnit na suho, bom obvestila inšpekcijo, ker to je pa že tu mač kaj delajo z kupci!!!!
Haloo? Kazi, jaz bi kar takoj poklicala Zvezo potrosnikov in inspekcijo in jih obvestila o stvari. Bodo vsaj hitreje ukrepali.
Nama v Rutarju niso hoteli naredit predracuna za kuhinjo. Je bilo se eno uro do zaprtja trgovine, pa je tipo rekel, da ni dovolj casa. Imela sva pa vse razdelano in tocno sva vedela kaj hoceva (v Lipi so nama ga naredili v 15 minutah). Verjetno nisva zgledala dovolj zalozena z dnarom, da bi se sploh splacalo kaj za naju delat. 