Glede odnosa osebja Emporiuma: Jaz se spomnim, da sem enkrat kupila nek pulover (nič dragega) v Emporiumu; doma sem ugotovila, da je pač ena nitka iz puloverja "ušla" ven; ven si je pa nisem upala potegnit, ker je zgledalo, da če bom potegnila, zna zadevo spravit v "verižno reakcijo". Saj veste, malo potegnete pa gre pol puloverja. Kupila sem jo v soboto, nazaj pa prinesla v ponedeljek, vmes nič nosila. Pridem do blagajne, povem v čem je problem, potem se je pa začelo. Da sem pulover oprala in bla bla bla. Ja res, priznam, imam navado, da na nošenih cunjah pustim gor vse etikete in jih perem tako, da mi etikete in listki štrlijo iz pralnega stroja. Halooo! No potem smo prišli do tega, da sem to naredila s prstanom. Ko je to rekla, ni niti pogledala na roko, če prstan sploh nosim. Seveda prstanov ne nosim, tako da v tem ni bil problem. Na koncu so mi zadevo sicer popravili, a če ni nujno, tja res ne zaidem več. Imam avto, denar za bencin, Italija in Avstrija pa niti nista tako daleč.
Kar se tiče H&M pa tako: Enkrat je kolega kupoval plašč (zadnji), kljub napaki mu niso spustili cene. Očitno tam to delajo selektivno.
Sama tudi opažam, da so nekatere stvari na naših prodajnih policah nošene, enako velja za čevlje (enkrat sem videla ene zelo ponošene Batine štikle v Outletu na Rudniku in ni pogoja, da bi bili tisti samo sprobani, podplat je bil umazan in plastika od pete pošteno načeta).