Sem v petek klicala na Quelle, da povprašam, kaj je zdaj s tistimi stvarmi, ki niso prišle v prvem paketu (jopica, kavbojke, oblekca). In gre telefonistka gledat v računalnik pa pravi, ja jopica je že bila zapakirana in je že na poti. Ok, sem rekla, kaj pa ostali dve stvari? Pa pravi, da to je vse, da ni bilo nič drugega naročenega

. Sem rekla kako da ne, če bi pa še dve stvari mogli biti, pa pravi, a to ste preko interneta naročali, ja bolje da kličete telefonsko, ker preko interneta je bolj tako, nezanesljivo

Ne vem zakaj potem sploh imajo internetno naročanje, če je nezanesljivo, pa itak ko sem klicala 2x po telefonu se nobeden ni oglasil oz. je 3 minute šibal tisti njihov posnet glas, da naj počakam na operaterja. Pa ji rečem, da nisem dobila zraven darila (nekakšen svečnik), ki ga dobi vsak, ki naroči tri ali več kosov (jaz sem jih naročila 6, s tem da so prišli trije, za tri pa še čakam), čeprav sem vpisala kodo za to darilo. Pa pravi tako začudeno (pa po glasu se ji je videlo da misli da lažem) a reeeees, a niste ga dobili

, sem rekla ne, a mi ga lahko priložite k temu paketu ki bo zdaj prišel. Pa pravi, da ne more, ker sta to samo dva kosa in ko sem ji razložila, da je moje naročilo vsebovalo 6 kosov in da nisem jaz kriva če mi jih zdaj po delih pošiljajo, se je nekaj zgovarjala, da ona ni pristojna za to in ko sem ji rekla, da naj mi prosim da vodjo prodaje, je pa jecljati začela, da ne ve kdo je to in da dela šele en mesec tukaj in ko sem vseeno vztrajala, da sigurno ve kdo je njen šef, mi je naštela kup enih imen in da naj pokličem kar na informacije in da ona nič ne ve, skratka krneki ......

. Bom v ponedeljek klicala na tiste njene informacije pa se s šefom pomenila malo.

Aja pa še to, sem šla potem gledat na moj mail in na povratnem mailu ki ga prejmeš ob naročilu preko interneta so čisto lepo navedeni vsi izdelki, ki sem jih naročila, vključno s tistim zastonjskim svečnikom.