Niste me razumele

!!!
Seveda, da dobim sporočilo za stvari, ki so šle naprej.
Nikoli pa ne dobim sporočila za tisto stvar, ki
ni šla naprej......napišejo, da ni dosegljiva

....to pa po njihovo pomeni karkoli, sej nikoli ne znajo niti razložiti ali to pomeni, da stvar bo ali da je sploh nikoli ne bo

. In potem čakaš in čakaš in čakaš, kot en idiot

. Nekoliko pa poznam pravila v prodaji, tako, da me glih ne morejo imeti za norca. Če bi jaz tako delala kot oni, bi šli že zdavnaj v stečaj, še prej pa na sodišče.
In nisem edina, ki je to opazila.....tudi znanke so.....
A niste nikoli ničesar takega naročile pri Neckermannu za kar ste morale čakati sporočilo ali boste dobile stvar ali ne ali kaj se z njo dogaja od npr. Oktobra do Februarja naslednje leto ? Res nikoli ?
In da niti ne pišem o Neckpot točkah, ki jih hočeš nočeš sploh ne moreš vnovčiti, ker prav tako ne vedo ali bo naročena stvar prišla ali ne...... in če v določenem času spet česa ne naročiš, ti te točke propadejo......zakaj me sploh obveščajo o tem, če mi ne morejo zagotoviti dobave blaga, ki se nanaša na Neckpot točke ?
Ah, punce...malo preveč poznam potek prodaje in trgovanja, da bi lahko požrla take gluposti

.
Pri Quelle napišejo kdaj bo dobava, npr. čez 1 mesec, v 2 tednih....oz. ti povedo celo približen datum, če jih pokičeš.....in takrat tudi res stvar pride

.
Prav tako ti približno dobavo povedo pri La Redoute oz. ti takoj povedo, da je stvar razprodana.....da jo ne čakaš 3 mesece in upaš v nedogled.
Otto ti prav tako pošlje sporočilo kdaj lahko stvar pričakuješ.
Sej pravzaprav sploh ne vem zakaj se še ubadam s temi katalogi in tratim prosti čas ter si kvarim živce.....najbrž, ker ti stvari podtaknejo pod nos in potem valjda, če katalog pregledaš, da boš kej našel....najbolje bi bilo, da bi ga takoj vrgla v smeti

, kot naredi moja prijateljica.
Nikke