Moji najboljši so:
King of New York,
- Once upon a time in Amerika,
- Mambo kings,
- Back to paradise (naši idioti so prevedli "Višja sila) - fantastičen
film,
- večina filmov od Polanskega,
- Nezvesta,
- Memento,
- Nepovratno,
- Pulp fiction,
- Shine,
- Vsiljivci,
- Saving private Ryan
- True romance,
- Stigmata
- Prebujenje,
- Brazgotinec (Scar face),
- Godfather (vsi deli, še posebej 2 ),
- Lost highway,
- Kocka
....... in še in še bi lahko naštevala!
Kaj pa vaši?