Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Fashion Days

Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Brihta
Starost: 42Pridružen: 18. jan 2011Prispevkov: 4Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. jan 2011 20:15
Povezava do prispevka
Živijo!
Vidim, da niste prav zadovoljne z njimi.
Jaz sem tudi že naročala pri njih. Kupila sem torbico, majico in Crocs-e. Zaenkrat je vse prišlo v roku, torej v enem mesecu. Ja, rok dostave res ni kratek, sam tko k pišete, verjetno oni šele ko prodajo naročijo dobavitelju.
Sedaj sem pa naročila tudi posteljnino, pa vam sporočim, če jo pravočasno dobim.
Mi je pa prav žal zaradi vaših izkušenj. Držite pesti, da moje ne bodo take.

Brihta
0
Nazaj na vrh
roketa
Starost: 51Pridružen: 2. avg 2008Prispevkov: 6Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 18. mar 2011 12:22
Povezava do prispevka
Sem redna stranka tako Fashion Days (FD) kot Stilago (S) in moram rečt, da razen doooolge čakalne dobe, sploh v začetku, pa tam do februarja letos, ko si na naročeno čakal tudi po 2 meseca, nimam pripomb. Zdaj so se zadeve dokaj uredile, čakaš manj kot mesec dni, če te ne presenetijo z obvestilom, da je prišlo do neskladja med ponujenim in resnično zalogo izdelkov in da naročenega žal ne boš prejel. Sem na moje razočaranje to doživela že dvakrat. Pa da moraš za kaj res luštnega pohitet z naročilom, ker je drugače v hipu razprodano.

Nevšečno se pri obeh vrača na njihove stroške.

Pri FD prek dostavne službe GLS, za kar se telefonsko dogovoriš kar z njimi na - 01 500 11 90. Pridejo po dogovoru kdaj in kam. Paket zapakiraš in vanj priložiš fotokopijo računa s pripisanim svojim TRR in ti vrnejo denar najkasneje v 15 dneh od vračila.

Pri S pa prek PTT s priloženim izpolnjenim reklamacijskim obrazcem, na katerem piše vse potrebno.

Po obvestilu, da so izdelek odposlali, si je dobro po treh dneh pripraviti gotovino, pri S še malo manj kot 1€ več, ker si PTT zaračuna provizijo za pošiljke plačane po povzetju.
FD napiše za katero naročilo gre, če jih imate več, Stilago pa jaz o št. naročila kar povprašam prek e-pošte in mi odgovoijo najkasneje naslednji dan in tako preverim prek potrdila naročila za koliko keša gre.
Čaka se pa zato, ker je naročeno ob obvestilu poslano šele iz tujine in pri nas to opremijo še s potrebnimi papirji preden odpošljejo naprej do nas.

Tako, da brez panike lahko naročite, če vam je kaj všeč. Ne pa računat, da boste naročeno lahko oblekle ob kakšni bližnji priložnosti, ker so glede tega res nepredvidljivi, tako eni, kot drugi.

Kar me resnično uiber moti in se mi zdi kretensko ter ne fer, je pa zadnja poteza pri FD, ko so onemogočili, da bi lahko naenkrat skupaj naročil izdelke iz različnih akcij. Sem jim že posredovala mojo pripombo spodaj:
Glede na to, da po novem lahko hkrati naročamo le izdelke iz ene akcije, bi bilo z vaše strani fer, da se naročila v enem dnevu seštevajo in se, v primeru, da skupno naročilo presega 75€, poštnina obračuna le enkrat. Saj se drugače iz samo ene akcije težko naberejo izdelki v vrednosti 75€. Mene ni motilo, da sem na naročeno malo počakala in prejela vse hkrati. Me pa moti, da bom zdaj za vsako malenkost, ki jo bom želela naročiti, morala poravnati poštnino. To se mi resnično ne zdi pošteno.

Drugod lahko skupaj naročiš, karkoli želiš in četudi ne prispe vse naenkrat v enem paketu, se poštnina za vse obračuna le enkrat. Razmislite o tej potezi, saj lahko zaradi nje izgubite marsikatero, drugače redno in zvesto strako.

Pa so odgovorili, da je direktiva prišla iz sedeža podjetja in da na to nimajo vpliva. Vendar se nisem dala in sem posredovala sledeče spodaj in še vedno čakam odgovor. Če ne bodo kaj spremenili, bom pa resnično razmislila, preden bom pri njih še kaj naročila in kako bom naročila, ker jim zaradi njihove neorganiziranosti ne nameravam preplačevat poštnine.
Zahvaljujem se vam za odgovor, vendar kot podružnica vsekakor imate pravico in dolžnost sporočiti pripombe svojih strank tudi na sedež podjetja, ki se nad sprejemanjem svojih odločitev mora zamisliti. Sicer se bo dogajalo, da ljudje po en izdelek iz ene akcije preprosto ne bodo več naročevali, ker se jim bo zdelo neumno plačevati po 8 ali 12 in celo več € poštnine. Bodo pa mogoče naročevali po več izdelkov iz ene akcije, ki jih sploh ne želijo in ne potrebujejo, da se bodo rešili poštnine in jih potem lepo vrnili. Res ne vem, kaj bodo nadrejeni na sedežu podjetja s tem pridobili. Z neumno odločitvijo prav silijo ljudi v to, da se znajdejo na račun drugih, ki bi vrnjen izdelek sicer srčno radi imeli. Ne vem, ne vem ...

Toliko o mojih izkušnjah, ki načeloma niso slabe ne z naročanjem željenega in ne z vračanjem neželjenega.
Dream your dreams awake ...
Simona
0
Nazaj na vrh
roketa
Starost: 51Pridružen: 2. avg 2008Prispevkov: 6Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 19. mar 2011 10:15
Povezava do prispevka
Tole so mi odgovorili glede poštnine pri FD:
Zahvaljujemo se vam za posredovanje vašega mnenja, s katerim se vsekakor strinjamo; glede problematike smo že naslovili odgovorne na sedežu podjetja, ter jih poprosili, naj naj pojasijo smisel te odločitve. Predvidevamo, da se bo čez čas pokazalo, da je te-ta bila narejena v luči nam neznanih argumentov in upamo, da bo možno naročati, kakor so naši zvesti kupci bili vajeni.

Saj ne morem verjet, da imate take izkušnje.

Jaz sem od novembra naročene izdelke zdaj že prejela, najdlje sem čakala na Nuggetovo smučarsko jakno in zgornji del s kapuco - 3 mesece. Zdaj imam odprta naročila od 24. februarja in so mi 15. marca javili, da je izdelek na poti, kar pomeni, da ga lahko pričakujem v začetku naslednjega tedna.

Drugače pa sem jaz naročevala čevlje, hlače, jakne, krila, bluze, obleke in moram rečt, da razen tega, da mi kateri izdelek ni pasal, kot sem mislila, da mi bo, ali pa mi v živo ni bil tako všeč, kot na sliki, ni bilo nič narobe in kot sem rekla, sem brez težav vse vrnila preko GLS. Nazadnje, ta teden, so mi denar nakazali v prej kot enem tednu. V torek je bilo vrnjeno, v petek, včeraj, je bil denar nakazan. Posredovali so mi celo obvestilo spodaj o povračilu kupnine prek e-pošte. Nimam kaj rečt.

Z današnjim dnem smo na vaš TRR nakazali denar za vrnjen izdelek. V priponki
pošiljamo dobropis, kjer so navedeni točni podatki o izdelku in vračilu denarja.

Drugače, pa glede vsega vztrajajte, posredujte e-pošto z željenim na 

fashion@fashiondays.si

na odgovor bo potrebno počakat, ker po moje glede vsega kontaktirajo še s sedežem podjetja in najbrž, bodo zadevo kako rešili. Pa posredujte jim kako slikco glede okvare zraven, da bodo videli o čem govorite.

Ko so me obvestili glede neskladja zalog in ponujenega ter kakega izdelka zato nisem prejela, sem jaz kar napisala nazaj, da bi mi v tem primeru lahko ponudili vsaj kakšno kodo za brezplačno poštnino pri naslednjem naročanju in so mi to tudi res posredovali.

Skratka ne bit tiho in izborite si vsaj popust oz karkoli, kar bo vaše razočaranje spremenilo v dobro voljo. Več kot ne, ne morejo rečt in načeloma se jim za zadovoljstvo strank kar gre. Take so vsaj moje izkušnje. Če še to s poštnino nazaj uštimajo, bom pa sploh zadovoljna ...

________________________________________________________

Moni, jaz bi na tvojem mestu zahtevala vsaj popust pri naslednjem naročilu v višini popravila. Pa pohiti in kot sem rekla, slikaj in posreduj ter napiši, kaj želiš.
Kar se sezone tiče bo pa kmalu spet nova in boš takrat nosila, saj ti noga ne raste več, če se lahko malo pošalim

moni8 je napisal/aPunce, jaz redno naročujem pri tej firmi, pa sem do sedaj prejela samo en paket, pa še to so bili škornji s popolnoma pokvarjeno zadrgo, neuporabno. Cena je bila 60 €. Ok. Škornji so mi sicer všeč, ampak je problem v tem, da me bo popravilo stalo še dodatnih 20 €. Sicer sem klicala, če lahko vrnem, pa je rekel, da lahko, ampak da mi bodo vrnili denar. Meni pa so škornji tako zelo všeč, da bi raje imela škornje. Tako da ne vem, kaj naj.
Kakorkoli, pet naročil še vedno stoji in mislim, da jih ne bom prevzela. Sicer pa bo itak že mimo sezona za tiste čevlje, ki sem jih naročala pozimi, pa ji še vedno nisem dobila. Eh, bo že. Jaz nimam preveč dobrih izkušenj, na žalost...

____________________________________________________________

Quelle itak ni znamka. Je pa možno, da so kake kose prevzeli od njih, ko je Quelle zapustil slovensko tržišče.

To, kar ponujajo pri FD in S je itak praznjenje skladišč kot outlet in vzamejo vse, če le dobijo po ugodni ceni ter preprodajo naprej. To vam je menda jasno. Po večini so to stvari, ki ne gredo ne vem kako v prodajo. Tu in tam se pa kak dober kos le najde in si ga, roko na srce, marsikatera po redni ceni ne more niti noče privoščiti, ker je tumač drago.

Enivej, potrebno je dober pogledat preden sploh naročiš in hvalabogu so vračila na njihove stroške, tako, da razen poštnine ne fafneš nič, pa še te ne, če naročiš nad 75 oz 80€ oz. ne vrneš vsega, kar si naročil.

Jaz mislim, da jim gre vedno boljše,razen to nazadnje glede poštnine pri FD je velik feler, katerega upam, da kmalu porešijo, če ne se bomo pa morali sami znajt.

sweetapple je napisal/aJaz sem v Fashion Days kupila prvič in zadnjič. Naročila rjuhe neke znamke, dobim pošto in so rjuhe dejansko od Quelle, slednje seveda ni bilo nikjer omenjeno, poleg tega pa je bila še etiketa Quelle prelepljena z belo nalepko. <br>Če bi želela naročiti iz Quelle bi se obrnila direktno na njih pa verjetno bi mi dostavili prej kot v enem mesecu. Smešno pa je, da v enem mesecu pozabiš, če je dobljena roba identična tisti na sliki, tko da če bo katera še kupovala print screen izdelka :)<br>Seveda sem se na njih obrnila z vprašanjem kako in kaj, vendar o odgovoru ne duha ne sluha Smile

________________________________________________________________________________________________________________
 
Združena sporočila.
 
roketa, če želiš svoj post spremeniti ali mu kaj dodati, namesto pisanja dodatnih postov uporabi gumb "spremeni" (glej sliko) na desni strani svojega sporočila. Tako je forum bolj pregleden. ;)
 
image file name: 2k116f1a2801.jpg
 
Hvala.
 
Moderatorka MeiMei

 
Dream your dreams awake ...
Simona
0
Nazaj na vrh
ninchy007
Starost: 40Pridružen: 23. maj 2011Prispevkov: 3Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. maj 2011 10:50
Povezava do prispevka
Jaz tudi kar dost naročam prek Fashion Days in sem ful zadovoljna z izdelki. Treba je pač počakat tam do 30 dni, ampak so se dostavni roki v zadnjem času precej izboljšali. 
0
Nazaj na vrh
Brihta
Starost: 42Pridružen: 18. jan 2011Prispevkov: 4Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. jun 2011 16:10
Povezava do prispevka

se strinjam, sicer sem dobla dva dni prej ko ti Tongue

pa mal več stvari majo zdj, tko da si bom že zdj za poletje naročla Wink

je pa frendica naročila nekaj iz tistega Sales, kjer je več stvari naenkrat, pa je prejela kar hitro... ima katera izkušnje s tem???
 
 
Umaknjen citat. Predhodnika se ne citira.
 
MeiMei
0
Nazaj na vrh
ninchy007
Starost: 40Pridružen: 23. maj 2011Prispevkov: 3Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. jun 2011 14:24
Povezava do prispevka
Sem naročila iz teh akcij - sicer so bili hitro razprodani, a sem dobila, in to presenetljivo hitro, prej kot v treh tednih. Sem šla malce gledat po forumih, in očitno so te akcije hitreje odposlane... samo je pa treba biti hiter.

Umaknjen citat. Predhodnika se ne citira (pa ne, da isto zgoraj piše ). Moderatorka Tikka
0
Nazaj na vrh
ninchy007
Starost: 40Pridružen: 23. maj 2011Prispevkov: 3Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. sep 2011 15:19
Povezava do prispevka
ali katera ve, a popusti so še na izdelke? malce sem gledala, pa nikjer ni bilo označeno, da bi bilo kej znižano.... anyone?
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. sep 2011 16:24
Povezava do prispevka
A ni tako da so določen dan popusti na dolečene firme? Je pa to že vneprej znano, 1 teden vnaprej.
Aja pa vidim da si dokaj nova na PL. Dobrodošla!
0
Nazaj na vrh
jjasna
Starost: 42Pridružen: 31. jan 2010Prispevkov: 153Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. sep 2011 8:08
Povezava do prispevka
Živjo,
mogoče katera ve s katero pošto (Pošta Slovenije, DHL, UPS, DPD...) pridejo izdelki iz Fashion Days-a na dom...Vidim, da ste nekatere kar dolgo čakale na svoja naročila, pri meni je sedaj 3 tedne odkar sem naročila, tako da bo verjetno (upam) v naslednjih 10 dneh že pri meni...

LP
0
Nazaj na vrh
bubica10
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2007Prispevkov: 5179Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. sep 2011 8:28
Povezava do prispevka
ninchy007 je napisal/aali katera ve, a popusti so še na izdelke? malce sem gledala, pa nikjer ni bilo označeno, da bi bilo kej znižano.... anyone?
 
Ena je podobno spraševala na facebooku:
zakaj nimate več izdelkov s popusti? vse Vaše akcije imajo redne cene - zakaj in ali bo to od zdaj naprej brez popustov?
 
In so ji odgovorili:
Izdelki so še vedno s popusti, vendar le-teh ne komuniciramo več. Razlog je slovenska zakonodaja, ki prepoveduje oglaševanje popustov, če trgovina, ki prodaja izdelke teh istih izdelkov ne prodaja prej po višjih cenah, ne glede na to, po kakšnih cenah jih prodajajo druge trgovine.
 
Potem je pa še omenila, da Stilago pa še vedno oglašuje izdelke s popustom (čeprav je kao registriran v Sloveniji), in so ji odgovorili:
Mateja, pozdravljeni! Kot smo omenili, inšpekcija nima pooblastil za podjetja, ki niso registrirana v Sloveniji. Vsekakor pa ne moremo in ne želimo dajati podatkov za druga podjetja. Tudi nam je žal, da popustov ne moremo več objavljati. Vsekakor upamo, da boste kljub temu, da popustov ne komuniciramo še vedno ostali naša stranka.
 
 
Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. (Oprah Winfrey)

A ustvari se samo trebaš napiti, pa sesti na bicikl, jer na sreću ćeš pre naleteti nego je pronaći.
(Balašević)
0
Nazaj na vrh
DiLeMa
Starost: 37Pridružen: 2. okt 2005Prispevkov: 1218Kraj: CeljeStatus:Offline
Objavljeno: 6. okt 2011 13:01
Povezava do prispevka
Jjasna, pošiljajo preko GLS.

Fashion days zna bit super, ali pa resnično poden. Jaz in mami sva že večkrat naročili, z izdelki sva bili vedno zadovoljni, je pa velik minus to, da ponavadi traja odločno predolgo, da jih sploh dobiva. Jaz imam dve zelo negativni izkušnji in sicer:

- sončna očala sem naročila konec junija, prejela sem jih ta ponedeljek
- na škornje, ki sem jih naročila, sem čakala in čakala, nakar po kakšnih dveh mesecih mami kliče in izve, da se je naročilo očitno izgubilo

Sicer mi imajo včasih res kakšne všečne stvari (ravnokar sem naročila dva topa in torbico Rosalite McGee), imajo pa tudi dobesedno krneki akcije. Naj omenim trenutno akcijo za kozmetiko Dior, kjer je izbira zelo okleščena in se poleg tega vse prodaja po polnih drogerijskih cenah, tako da v tem resnično ne vidim poante.

Bila je tudi nedavno pretekla akcija za Schwarzkopf Professional, kjer so po polni ceni prodajali izdelke iz sedaj že stare kolekcije za nego las. Stare linije se namreč ne bi več smele prodajati po polni ceni (polno ceno ima nova kolekcija), tako da ne vem, kako si lahko to privoščijo. Mi je hudo za vsakogar, ki je nasedel, saj se v eni od slovenskih spletnih trgovin stari izdelki dobijo znižani za vsaj 50% in več.
Ljubezen ni odraz enega samega dogodka, enega samega pogleda ali dotika. Ljubezen se v človeka prikrade počasi in potiho ... in potem se enkrat enostavno zaveš, da imaš nekoga neskončno rad. Zaradi množice vseh njegovih dejanj, pogledov, besed, dotikov, čutenj ... ki ga delajo takšnega, kot je. Mogoče se tega zaveš medtem, ko misliš nanj in ga neskončno pogrešaš, ali pa ko ga pogledaš v oči in v njih najdeš vse, kar obožuješ.
0
Nazaj na vrh
Brihta
Starost: 42Pridružen: 18. jan 2011Prispevkov: 4Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. okt 2011 12:17
Povezava do prispevka
bubica12 --> thank you! sem videla, ja, gf ferre in cavalli, definitivno ceneje kot v naših trgovinah!
@dilema --> ja, očitno je odvisno od akcij oz znamk, katere naročiš, so far so good... upam da boš imela več sreče Thumbs Up
0
Nazaj na vrh
Photophoto
Starost: 43Pridružen: 25. sep 2011Prispevkov: 2Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. dec 2011 19:47
Povezava do prispevka
Pred tremi tedni sem naročila uro firme Lancester. Cena je bila res ugodna (okoli 50 evrov)
Sicer še ure nisem dobila, kaj me posebej ne moti, saj sem predvidevala da bo dolgo trajalo.
Malo pa me je začelo skrbeti glede kakovosti ure. Na spletu sem sicer našla nekaj modelov ur Lancester in tudi njihove cene, toda identičnega modela kot je moj z ceno nisem zasledila.
Pač ne želim dobiti ure, ki bo popolnoma nekvalitetna ind.
Kaj mislite?
0
Nazaj na vrh
ninanye
Starost: 40Pridružen: 16. jan 2012Prispevkov: 1Kraj: Škofja LokaStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2012 10:44
Povezava do prispevka
Živjo!
No jaz imam pa recimo s Fashion days zaenkrat samo še dobre izkušnje. Res je da čakaš ko budala na naročene stvari (ampak spet na ene 14 dni, na druge 2 meseca), ampak jaz sem vzela v zakup da če hočem eno stvar dobit tud 60% ceneje, bom pač počakala kolikor bo treba. Do sedaj sem samo 1x dobila mail da naročene stvari ne bom dobila (točnega razloga se ne spomnim, mislim pa da je bil problem v proizvajalcu), ostalo sem vse dobila v redu (čevlje, oblačila, nakit,...). Tudi ko dobim mejl da je bilo moje naročilo odposlano in je recimo to ravno pred plačo, jim pošljem mejl, če mi lahko naročeno dostavijo določenega datuma ki ga želim - ni problema, še vsakič ko sem želela so zamaknili datum dostave. Kar se pa plačevanja tiče, je pa pomoje po povzetju čisto kul - kaj pa veš kaj se ti z Mastercardom lahko sfiži...saj sama tudi plačujem preko spleta in z Mastercardom, ampak najbolj sigurno je pa še vedno ''na roke''. Vsaj za moje pojme. Ok, that's it. Have a nice day!!
0
Nazaj na vrh
meme
Starost: n/aPridružen: 24. avg 2011Prispevkov: 1393Kraj: /Status:Offline
Objavljeno: 27. avg 2012 19:26
Povezava do prispevka
Mene pa zanima, če je katera preko njih kupovala kakšne ure ? Pred parimi dnevi so imeli akcijo moških ur, ki so bile iz 1.500€ (sem šla pogledat na uradno stran firme - Richtenburg) znižane na prb. 280€. Zanima me ali so te ure dejansko original ali gre za kakšne ponaredke?
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Fashion Days
Stran 2 od 3
Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Profesorica je razkrila, da je uživanje mesa nujno za duševno zdravje, saj veganska hrana ne vsebuje ključnih hranil.