Tole so mi odgovorili glede poštnine pri FD:
Zahvaljujemo se vam za posredovanje vašega mnenja, s katerim se vsekakor strinjamo; glede problematike smo že naslovili odgovorne na sedežu podjetja, ter jih poprosili, naj naj pojasijo smisel te odločitve. Predvidevamo, da se bo čez čas pokazalo, da je te-ta bila narejena v luči nam neznanih argumentov in upamo, da bo možno naročati, kakor so naši zvesti kupci bili vajeni.
Saj ne morem verjet, da imate take izkušnje.
Jaz sem od novembra naročene izdelke zdaj že prejela, najdlje sem čakala na Nuggetovo smučarsko jakno in zgornji del s kapuco - 3 mesece. Zdaj imam odprta naročila od 24. februarja in so mi 15. marca javili, da je izdelek na poti, kar pomeni, da ga lahko pričakujem v začetku naslednjega tedna.
Drugače pa sem jaz naročevala čevlje, hlače, jakne, krila, bluze, obleke in moram rečt, da razen tega, da mi kateri izdelek ni pasal, kot sem mislila, da mi bo, ali pa mi v živo ni bil tako všeč, kot na sliki, ni bilo nič narobe in kot sem rekla, sem brez težav vse vrnila preko GLS. Nazadnje, ta teden, so mi denar nakazali v prej kot enem tednu. V torek je bilo vrnjeno, v petek, včeraj, je bil denar nakazan. Posredovali so mi celo obvestilo spodaj o povračilu kupnine prek e-pošte. Nimam kaj rečt.
Z današnjim dnem smo na vaš TRR nakazali denar za vrnjen izdelek. V priponki
pošiljamo dobropis, kjer so navedeni točni podatki o izdelku in vračilu denarja.
Drugače, pa glede vsega vztrajajte, posredujte e-pošto z željenim na
fashion@fashiondays.si
na odgovor bo potrebno počakat, ker po moje glede vsega kontaktirajo še s sedežem podjetja in najbrž, bodo zadevo kako rešili. Pa posredujte jim kako slikco glede okvare zraven, da bodo videli o čem govorite.
Ko so me obvestili glede neskladja zalog in ponujenega ter kakega izdelka zato nisem prejela, sem jaz kar napisala nazaj, da bi mi v tem primeru lahko ponudili vsaj kakšno kodo za brezplačno poštnino pri naslednjem naročanju in so mi to tudi res posredovali.
Skratka ne bit tiho in izborite si vsaj popust oz karkoli, kar bo vaše razočaranje spremenilo v dobro voljo. Več kot ne, ne morejo rečt in načeloma se jim za zadovoljstvo strank kar gre. Take so vsaj moje izkušnje. Če še to s poštnino nazaj uštimajo, bom pa sploh zadovoljna ...
________________________________________________________
Moni, jaz bi na tvojem mestu zahtevala vsaj popust pri naslednjem naročilu v višini popravila. Pa pohiti in kot sem rekla, slikaj in posreduj ter napiši, kaj želiš.
Kar se sezone tiče bo pa kmalu spet nova in boš takrat nosila, saj ti noga ne raste več, če se lahko malo pošalim 
moni8 je napisal/aPunce, jaz redno naročujem pri tej firmi, pa sem do sedaj prejela samo en paket, pa še to so bili škornji s popolnoma pokvarjeno zadrgo, neuporabno. Cena je bila 60 €. Ok. Škornji so mi sicer všeč, ampak je problem v tem, da me bo popravilo stalo še dodatnih 20 €. Sicer sem klicala, če lahko vrnem, pa je rekel, da lahko, ampak da mi bodo vrnili denar. Meni pa so škornji tako zelo všeč, da bi raje imela škornje. Tako da ne vem, kaj naj.
Kakorkoli, pet naročil še vedno stoji in mislim, da jih ne bom prevzela. Sicer pa bo itak že mimo sezona za tiste čevlje, ki sem jih naročala pozimi, pa ji še vedno nisem dobila. Eh, bo že. Jaz nimam preveč dobrih izkušenj, na žalost...
____________________________________________________________
Quelle itak ni znamka. Je pa možno, da so kake kose prevzeli od njih, ko je Quelle zapustil slovensko tržišče.
To, kar ponujajo pri FD in S je itak praznjenje skladišč kot outlet in vzamejo vse, če le dobijo po ugodni ceni ter preprodajo naprej. To vam je menda jasno. Po večini so to stvari, ki ne gredo ne vem kako v prodajo. Tu in tam se pa kak dober kos le najde in si ga, roko na srce, marsikatera po redni ceni ne more niti noče privoščiti, ker je tumač drago.
Enivej, potrebno je dober pogledat preden sploh naročiš in hvalabogu so vračila na njihove stroške, tako, da razen poštnine ne fafneš nič, pa še te ne, če naročiš nad 75 oz 80€ oz. ne vrneš vsega, kar si naročil.
Jaz mislim, da jim gre vedno boljše,razen to nazadnje glede poštnine pri FD je velik feler, katerega upam, da kmalu porešijo, če ne se bomo pa morali sami znajt.
sweetapple je napisal/aJaz sem v Fashion Days kupila prvič in zadnjič. Naročila rjuhe neke znamke, dobim pošto in so rjuhe dejansko od Quelle, slednje seveda ni bilo nikjer omenjeno, poleg tega pa je bila še etiketa Quelle prelepljena z belo nalepko. <br>Če bi želela naročiti iz Quelle bi se obrnila direktno na njih pa verjetno bi mi dostavili prej kot v enem mesecu. Smešno pa je, da v enem mesecu pozabiš, če je dobljena roba identična tisti na sliki, tko da če bo katera še kupovala print screen izdelka :)<br>Seveda sem se na njih obrnila z vprašanjem kako in kaj, vendar o odgovoru ne duha ne sluha

________________________________________________________________________________________________________________
Združena sporočila.
roketa, če želiš svoj post spremeniti ali mu kaj dodati, namesto pisanja dodatnih postov uporabi gumb "spremeni" (glej sliko) na desni strani svojega sporočila. Tako je forum bolj pregleden. ;)
Hvala. 
Moderatorka MeiMei