meme je napisal/a Spoštovani,
našim zvestim strankam pošiljamo bone ugodnosti na podlagi opravljenih nakupov v dm-u in glede na pogostost nakupa v posamezni kategoriji. Večkrat kot predložite našo kartico na blagajni, večkrat imate možnost, da ste zajeti v skupine prejemnikov naših ugodnosti.
Hvala za razumevanje.
Super, končno so začeli uporabljati svojo ogromno bazo podatkov za kaj koristnega! Končno na podlagi nakupov kupca, o navadah katerega itak vedo več kot on sam, pošiljajo targetirane ponudbe. Z mojega stališča zelo pohvalno! Informatika se končno uporablja. Npr. Mercator tega s svojo piko ne spravi skupaj.
In ja, kupončka za essie lak ne bodo poslali tisti, ki ima že celo zbirko. Po vaših komentarjih sodeč, je sistem nastavljen tako, da se tovrstne popuste pošilja tistim, ki teh artiklov ponavadi ali sploh ne kupujejo. Ker sem v zadnjih mesecih v DM-u kupila kar nekaj dekorative, tokrat nisem dobila kuponov, prej pa zelo pogosto (moj standardni ejnkauf so zadeve za gospodinstvo in par Balea artiklov).