Yoox sem opozorila glede poštnine in zdaj deluje, glede kode amex10 pa pravijo, da deluje le na italijanski strani (na katero se me ne moremo prijaviti s slovenskim naslovom). Mogoče so jo v začetku spregledali in je "po nesreči" delovala tudi pri nas.
Sem jim pa namignila, da bi bile tudi me zelo vesele kakšne promocije...
Če katero zanima glede vračila poštnine: zadnjič sem naročila nekaj stvari in plačala poštnino, nato pa sem jih več vrnila. Med njimi je bila tudi torbica, ki je imela na ročaju (na tistem delu, ki je pritrjen na torbico) dva madeža. Madeža sta bila resda majhna, ampak precej opazna, saj je bila torbica svetla. Na formularju sem označila, da je izdelek poškodovan, in zdaj so me obvestili, da mi bodo vrnili tudi celotno poštnino. Ne vem, ali je to zdaj standard ali jo vračajo le takrat, ko z izdelki kaj ni v redu.
Cendrillon, kakšno torbico imaš ogledano?