Naj povem nekaj v zagovor Adrii glede zamud, ker vem, da je potnikom to težko razumet. Vsako letalo mora dobiti dovoljenje za let skozi zračni prostor države in največ zamud se ustvari tukaj. Temu se v aviaciji reče slot in omogoča, da poteka zračni promet varno, torej da se ne znajdeta na isti trasi dve letali. Tukaj so zelo velik problem Hrvati, ker imajo izredno slabo radarsko kontrolo, ki se velikokrat kvari, je preobremenjena in ne obratuje in oni nam skoraj vedno počijo nek slot, kar pomeni da letalo zamuja ali pa moramo iti vse jovo na novo in letet kje drugje. In to seveda pomeni zamude. Včasih se zgodi, da dobimo potnike že na letalo in nam tik pred odhodom rečejo, da moramo počakat kakšno uro. Verjemite, da je to zelo zoprno, ker potniki vidijo samo, da Adria pa spet zamuja. Podoben problem so tudi Avstrijci, ki nam prav tako z veseljem dajejo slote (verjamem, da za svoje letalske družbe bojše poskrbijo) kadar letimo čez njihov zračni prostor. Medtem, ko imajo Skandinavci npr. to zelo dobro urejeno in se maksimalno potrudijo, da lahko odletimo čimprej.
Tehnične okvare letala se dogajajo, ampak to se dogaja vsaki letalski družbi. Jaz raje vidim, da zamujamo, ker so si vzeli čas za odpravljanje napake ali pa celo zamenjali letalo kot pa, da bi sforsirali vse skupaj, da bo zamuda čim manjša. Je pa tako, da že ob najmanjši pomanjkljivosti pa čeprav bi lahko leteli normalno, letalo ostane na tleh.
En vzrok zamud, ki se pa zadnje čase kar pogosto dogaja, so pa pozni prihodi potnikov. Ljudje namreč kupijo karte s prestopom, kjer je čas od prihoda enega letala do odhoda drugega včasih samo 10 min. Ampak, ker ima prtljago že čekirano, ga seveda moramo čakati. Nemalokrat pa se zgodi tudi, da se potniki sčekirajo, ni pa jih na bording.