A to govorimo o Favoritkah in Felicijah ali novejših modelih?
Ker npr. Felicija rjavi na zadnjih vratih (zaradi tiste nepotrebne plastike), da je kar groza. Rešiš se tako, da:
- odpelješ avto h kleparju, odstranite plastiko (zadaj se nabira voda!), pokitate, sanirate in pobarvate,
- v kakšni češki rally trgovini kupiš zadnja vrata od kit car Felicie in je problem rešen.
Rjavijo pa tako nagravžno, da ti vsak čas lahko štruca kruha pogleda iz prtljažnika. Pri novejših Škodah tega še nisem opazila, res pa jih ne gledam na dvigalu (tam se dejansko vidi, kje je raj rje). Drugače kar se tiče vidnih delov pri novejših Škodilakih rje nisem zasledila, pa jih imam priliko videti res veliko. Zna pa biti panika, če lastnik ne sanira poškodb karoserije, potem pa pride do rje.
Renault je imel težave s svojimi T dizelskemi motorji, ker je T spustila dušo, kar ne rata vsaki firmi. Clioti so imeli pri 16V (npr. 1.6) težave s tuljavami, ko je crknila prva so sledile še ostale... Potem so si življenje otežili še z Isuzujevim V6 motorjem, kjer so na servisu zamenjali kar cel motor, če ti je bila le "sreča" naklonjena. S tem, da je vzdrževanje njihovih mlinčkov drago kot hudič. Sem pa imela nekaj časa željo za malim RS-om, ampak sem se na srečo uspela odslinit stran, ker bi me verjetno stroški pokopali.
Army bitch, kje pa delaš?