Jaz sem se za potrebe svojega bloga malo poigravala z web dizajnom in me je tipografija zelo pritegnila (sicer na blogu še vedno furam Georgio in Arial/Helvetico, ker sta varna fonta

). Sem pa izostrila oko za tipografijo in zdaj hitro opazim, kaj mi je všeč in še posebej, kaj me moti pri določenem napisu.
Priporočila bi ti dve knjigi, iz katerih sem se sama zelo veliko naučila. Ena je klasika in druga bolj inspirativna, ampak še vedno zelo poučna.
-
The Elements of Typographic Style (Robert Bringhurst)
Morebiti bi bila večini dolgočasna za branje na suho, ampak ko imaš kakšen določen projekt v mislih, je resnično izjemen vir tipografskih pravil.
-
Thinking with Type (Ellen Lupton) &
spletna stranTo sem kupila zaradi zakladnice navdihujočih primerov iz tiska (letaki, revije, plakati, knjige) in spleta. Še vedno se lahko veliko naučiš iz nje, ampak ni pokrito prav vse, kot je v zgornji knjigi.
Najbrž obstaja še kakšna knjiga, ki bi nadomestila drugo, ampak zdaj že kakšno leto ne spremljam novih knjig na to temo. Pobrskaj po Amazonu in zagotovo boš našla kaj koristnega.

+
Če nameravaš ustvarjati veliko logov, je prijetno branje tudi
Logo Love Design (David Airey).
Btw logo picerije bi mogoče lahko rešila, če bi namesto ali v kakšno črko vključila malino, če so že na vsak način želeli ohraniti malino v logu. Sicer je dobro, da poslušaš stranke in upoštevaš njihovo mnenje, ampak mora se vedeti, kdo ima več pojma o oblikovanju.

In to ponavadi ni stranka.
Iskreno rečeno, mene tiste maline zelo motijo, ko gledam jedilnik. Sploh ne morem razmišljati o dobri, kalorični, mastni pici, če mi oči letijo k sveži, sladki malini.
