Kar se tiče knjige pritožb in Mullerja... če stranka zahteva knjigo pritožb, ti jo zaposlena MORA izročiti brez kakršnega koli vprašanja. Številke strani v knjigi pa so označene, tako da je ne more ven strgati, tudi če bi bila kakšna huda pritožba. In če imajo vsaj malo vredu upravnika oz. direktorja, mora veliko pozornost nameniti tej knjigi. Tam kjer delam, je ena sodelavka dobila pritožbo v to knjigo in jo je na podlagi tega odpustil. Sicer je bila študentka, ampak je bil to povod, da je ni več v kolektivu. Vsaka firma oz. trgovina mora delati v zadovoljstvo strank in ne proti njim. Prodajalke tako ali tako nimajo nobene funkcije, le to da te morajo 100% kvalitetno postrežit. Če delajo s kozmetiko ali s katerim kolim proizvodom, morajo vedeti značilnosti le-teh da znajo svetovati. Opazila sem, da so prijazne samo z tistimi ženskami, ki se sprehajajo v krznenih plaščih, in se že na daleč vidi da so bogate. Do mlajših punc in študentk pa znajo biti grozno nesramne. Tako, da.. knjiga pritožb je za to, da se v njo piše kar nas moti .. in naj vam ne bo nerodno zahtevati to knjigo! Mogoče pa se bodo le popravile prodajalke in njihov odnos.