No za to ne vem. Sem pa na APEK-u izvedela, da lahko podaš edino pritožbo na izdan račun (da ti naročnino zmanjšajo, kar pa pri meni itak ne pride v poštev, ker je ravno takrat še trajala akcija "brez naročnine").
Ne boste verjeli, ko sem jim dopoldne zagrozila, da bom prek APEK-a urejala stvari, ker zamujajo z odgovori in ker ni moč govoriti z reklamacijsko službo, so me prej klicali nazaj in celo so se našli vsi moji dogovori in pritožbe ipd. A ni to zanimivo

. In takoj dobim odgovor še na mail. Stvar velja, jaz pošljem telefon nazaj (požrem tiste € kar sem jih pač dala za telefon), dopišem da pošiljam po dogovoru, prekinejo pogodbo in jaz lahko prenesem številko.
In seveda se iskreno opravičujejo za nevšečnosti.

Da se ti zmeša. No, jaz iskreno upam, da ne bo nobena od vas imela podobnih problemov, če pa že, pa vidite kaj vas po vsej verjetnosti čaka. Je pa očitno treba grozit, da se kaj doseže.
Pa dajte mal pesti držat, da se jih čimprej rešim.
