Citiram iz zaklenjene teme:
Tamika je napisal/aPozdravljene/ni!
26.3. smo pri rainaru rezervirali 3
letalske karte iz graza v london. Po e-mailu smo prejeli nekakšno
potrditev z našimi imeni in obvestilo, da nam pravo potrditev pošljejo
čez par dni ponovno. Danes smo 5.5. in še nismo prejeli njihovega
e-maila. Bratranec, ki je karte rezerviral in plačeval, se je
pogovarjal z eno osebo pri rainairu in mu je ta po telefonu povedala,
da ne vidi nobenega problema oz. da bi bilo kaj narobe. Bratranec je
karte tudi plačal preko MC, ampak še mi do zdaj niso denarja z računa
vzeli.
Prosim za nasvez oz. pomoč, kaj naj zdaj naredimo?
Uporbabniško ime in geslo več ni v uporabi oz. nas ne spusti skozi.
Kako še lahko drugače preverimo, ali imamo rezervirane karte ali ne, če
si lahko izberemo drug termin, brez da bi 2x plačevali?
Nikoli se še nisem znašla v taki situaciji, zato bi vsak nasvet bil dobrodošel.
Lepo lepo lepo prosim za pomoč. Hvala vam!!
filio je napisal/aJaz ne vidim druge rešitve kot, da še enkrat pokličete
in vsa ta vprašanja zastavite ryanairovemu predstavniku. Če so karte
rezervirane in plačane, potem se skoraj sigurno ne boste mogli zmeniti
za drug termin, ker se pri nizkocenovnih prevoznikih to ne dela. Malo
so poglejte še splošne pogoje poslovanja (tisti drobni tisk, ki ga
noben ne bere), ker znate kakšen odgovor najti tudi tam.