kakšne so pa dejansko razlike v postopku uveljavljanja reklamacije ali pa stvarne napake? ali ni to tako, da bodo potem v reklamacijskem postopku ugotovili, ali gre za stvarno napako ali za okvaro ipd.? vedno, kadar sem še reklamirala kakšno stvar, ne glede na to kaj je bilo z njo narobe, so mi naredili reklamacijski zapisnik. naj navedem npr. dva primerna
- reklamacija majice, ki se je po prvem nošenju nenormalno raztegnila - reklamacijski zapisnik in potem so mi odobrili dobropis ali vrnitev denarja
- reklamacija torbice z napako, ki je takoj ob nakupu nisem opazila, sem jo pa naslednji dan in ni bila posledica nošenja, kot pri majici, ampak je šlo v tem primeru očitno za stvarno napako - in tu so mi prav tako napisali reklamacijski zapisnik, odobrili so mi pa dobropis, čeprav bi mi tudi v tem primeru morali odobriti vnitev denarja, vendar sem se strinjala, ker mi je menjava ustrezala - tisto drugo stvar bi tako in tako kupila.