Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklamacija na novo kupljene naprave

gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 10:19
Povezava do prispevka
ali ima kdo izkukšnjo z reklamacijo kupljene naprave (mobilni telefon) v roku 30-ih dni od nakupa?
 
na telefonu sem opazila morebitno napako oz. skoraj sigurno gre za napako, ki pa ni posledica poškodbe ampak očitno "serijska" napaka.
 
telefon bom odnesla v poslovalnico, kjer sem ga kupila (skladno z navodili na njihovi spletni strani), zanima pa me, kakšne možnosti imam, kaj lahko zahtevam? servis telefona ali direktno menjavo, ker sem še v roku 30-ih dni po nakupu?
 
verjetno bo izpeljan običajni reklamacijski postopek ...
 
ima kdo konkretno izkušnjo s simobilom in iphone 4?
 
hvala Smile
0
Nazaj na vrh
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 10:53
Povezava do prispevka
Po izkušnjah: če ti priznajo da gre za stvarno napako imajo 30 dni da ti jo odpravijo (zakon, okoli 40tega člena nekje), če je telefon na servisu več kot 30 dni imaš pravico zahtevati novega, oz. so ti dolžni dati novega, ker niso izpolnili svojega dela pogodbe.

Drugače pa kolikor sem jaz seznanjena je 8 dnevni rok od nakupa, potem pa garancijski rok (mogoče je za tehniko drugače?). Z tem 8 dnevnim rokom mislm stvari npr. menjaš prevelike, premajhne stvari... pri telefonih in tehniki pa mislm, da gre avtomatsko za dokazovanje stvarih napak, da ni po 8ih dneh kar logično menjava.

Vem od kolegov, da so menjali samsunge in nokie, nevem pa kako je z applom, ker imajo menda veliko strožje pogoje.
0
Nazaj na vrh
natashka
Starost: n/aPridružen: 23. feb 2009Prispevkov: 254Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:00
Povezava do prispevka
Lunča, moram te popravit. V primeru, da gre za stvarno napako se lahko kupec sam odloči ali bo zahteval: -odpravo napake, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vrnitev plačanega zneska (37.člen ZVPot). Gita, jaz bi šla kar v poslovalnico in uveljavljala stvarno napako ter zahtevala drug izdelek (oni morajo o tem narediti zapisnik in ti v 8 dneh podati svojo odločitev). Poleg tega pa pazi - skoraj sigurna sem, da te bodo želeli prepričati, da uveljavljaj garancijo! (jaz je na tvojem mestu ne bi - kajti le ta je namenjena temu, če se blago v določenem obdobju pokvari ipd, ti pa si izdelek že ob nakupu dobila okvarjen oz. z napako).

Edit: še to, prodajalec odgovarja za stvarno napako v roku 2 let od nakupa, je pa dolžnost kupca, da stvarno napako uveljavlja v roku dveh mesecev od dne, ko je ugotovil napako.


Nazadnje urejeno 10. okt 2011 11:04; skupaj popravljeno 1 krat
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:03
Povezava do prispevka
no, to me je zanimalo, ker včasih, če ne prideš na pravi način oz. se ne izraziš prav, te odpravijo, kakor je za njim najlažje in ne kakor je prav in pravično. šla bom danes in upam na dober razplet
0
Nazaj na vrh
natashka
Starost: n/aPridružen: 23. feb 2009Prispevkov: 254Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:15
Povezava do prispevka
gita, res je - običajno je tako, da se želijo potrošnikov kar rešiti po najlažji poti. Včasih pa še trgovci sami ne razlikujejo med garancijo in stvarno napako (sem imela enkrat primer, ko sem šla v trgovino in povedala, da bom uveljavljala stvarno napako in mi trgovka ves čas govori o garnaciji, bolj jaz njej o stvarni napaki, bolj ona meni o garanciji, tako da sem ji na koncu mogla lepo razložit, da to dvoje pač ni enako). No, kakorkoli - upam, da rešiš zadevo.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:22
Povezava do prispevka
kakšne so pa dejansko razlike v postopku uveljavljanja reklamacije ali pa stvarne napake? ali ni to tako, da bodo potem v reklamacijskem postopku ugotovili, ali gre za stvarno napako ali za okvaro ipd.? vedno, kadar sem še reklamirala kakšno stvar, ne glede na to kaj je bilo z njo narobe, so mi naredili reklamacijski zapisnik. naj navedem npr. dva primerna
 
- reklamacija majice, ki se je po prvem nošenju nenormalno raztegnila - reklamacijski zapisnik in potem so mi odobrili dobropis ali vrnitev denarja
 
- reklamacija torbice z napako, ki je takoj ob nakupu nisem opazila, sem jo pa naslednji dan in ni bila posledica nošenja, kot pri majici, ampak je šlo v tem primeru očitno za stvarno napako - in tu so mi prav tako napisali reklamacijski zapisnik, odobrili so mi pa dobropis, čeprav bi mi tudi v tem primeru morali odobriti vnitev denarja, vendar sem se strinjala, ker mi je menjava ustrezala - tisto drugo stvar bi tako in tako kupila.
0
Nazaj na vrh
natashka
Starost: n/aPridružen: 23. feb 2009Prispevkov: 254Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:37
Povezava do prispevka
Meni so v reklamacijski zapisnik napisali, da uveljavljam stvarno napako (lahko tudi v ZVPot v 37.členu preveriš ali gre v tvojem primeru za stvarno napako - za slednjo gre zlasti, če stvar nima lastnosti potrebnih za normalno uporabo, ne ustreza vzorcu/modelu ipd.). Postopek pa se razlikuje glede na čas, ki ga ima trgovec - v primeru stvarne napake ti mora odgovoriti v 8 dneh, v primeru garancije pa ima najprej na voljo 45 dni, da napako odpravi, šele če v tem času napaka ni odpravljena, si upravičena do novega aparata (20.člen ZVPot). Mislim, da je to to, sicer pa se lahko še katera druga oglasi, da ne bom slučajno kakšnih dezinformacij širila.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:42
Povezava do prispevka
hvala ti za vse infote Smile
0
Nazaj na vrh
natashka
Starost: n/aPridružen: 23. feb 2009Prispevkov: 254Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:46
Povezava do prispevka
Ni zakaj
Evo, sem šla pogledat na reklamacijski zapisnik in trgovec mora na zapisniku obkrožit ali se reklamacija uveljavlja iz naslova A: prijave stvarne napake ali b: uveljavljanja garancije.
Upam, da rešiš zadevo.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 10. okt 2011 11:47
Povezava do prispevka
.
0
Nazaj na vrh
greti
Starost: 38Pridružen: 6. dec 2010Prispevkov: 587Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2011 12:04
Povezava do prispevka
Če se zakomplicira, pokliči na urad za varstvo potrošnikov! Meni so zelo pomagali pri Mobitelu...Sem povedala celotno situacijo in so mi potem kar po mailu razložili bolj natančno, kako lahko ukrepam! Je pa vseeno trajalo! Pa vztrajaj pri svojem prav!!! 
0
Nazaj na vrh
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2011 15:34
Povezava do prispevka
@Natashka: super, da si tako podrobno razložila, sploh nisem vedela da ima zapisnik opciji garancija in stvarna napaka.... take stvari vedeti vedno čez sedem let prav pride. Thumbs Up

Drugače se pa strinjam z greti glede urada... jaz sem imela tudi enkrat neko situacijo (sicer z letalskimi kartami) ampak so se ful angažirali in v roku dveh ur sem imela vse urejeno. Thumbs Up
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 12. okt 2011 7:49
Povezava do prispevka
greti, hvala za predlog. upam, da bo šlo tudi brez tega
 
sem pa omenila ti dve možnosti označbe ali gre za stvarno napako ali za reklamacijo in so mi v poslovalnici rekli, da to na zapisniku potem označi servis, ki odloči ali gre za napako ali za okvaro.
 
imajo pa nek računalniško predpripravljen zapisnik za reklamacije, potem pa dodatno še pisno obrazložijo težavo, ki jo opišeš.
 
v glavnem pri sprejemu v reklamacijo ni bilo nobenih težav, sem pa istočasno pisala še na simobilov center za pomoč naročnikom in so mi tudi prijazno odgovorili, da bodo odpravili težavo, lahko tudi z menjavo telefona in da se ravnajo v skladu z zakonodajo.
 
no, bomo videli
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklamacija na novo kupljene naprave
Stran 1 od 1
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kar nekaj zvezdnic se je odločilo, da se ne bodo podvrgle kirurškim popravkom temveč sprejele svoj naravni videz.