Gre pa za sledeče,v Avstriji sva kupila neko tehnično zadevo ki je po tednu dni uporabe rabila manjše popravilo (čiščenje notranjih delov)In sva se obrnila na predstavnike v Ljubljani.Kjer so nama povedali da izdelek ni bil kupljen pri njih zato ne moreš uveljavit garancije.Ok, kličeva v Avstrijo in tam ne vidijo problema ker je kupljeno v EU.Vredu,želiva pojasnilo v LJ. kjer pa predstavnik dobi živčni zlom da kako mi to mislimo in prekine zvezo
Veliko ljudi je potem povedalo da so tam poznani po nemogočem poslovanju vendar jim očitno znese.
Zato lepo prosim če ima kdo tukaj kaj izkušenj z tem da mi piše ,lahko na pm.Firmo namenoma nisem napisala ker se mi zdi da sploh ni pomembno.
------------------------
Shoes transform your body language and attitude. They lift you physically and emotionally.
… Christian Louboutin
































Jaz nevem zakaj so sploh zaposleni tam, če še ukrepati ne znajo. Uglavnem če se boš obrnila na njih, jih klicari vsak dan tudi po večkrat če je treba, ker le tako bojo svoje riti vsaj malo premaknili.
Vsekakor pa vztrajaj pri svojem in napiši pritožbo oz. reklamacijo, ter jo pošlji vodilnim v podjetju, kateri so ti dolžni zadevo urediti.

samo če pokažeš da veš, kaj in kako, se včasih zmigajo. 
. 
.
. Sem imela v mislih, da je generalni uvoznik hkrati tudi prodajalec (kar pa ni nujno). Garancija se lahko uveljavlja pri prodajalcu ali pooblaščenem serviserju. 
