V bistvu je bilo tako, da smo za pošiljko za MK pustili neizpolnjeno in na okencu, ko smo oddali vse pakete in knjigo, vprašali, kako se izpolni za pošiljko v tujino. Je uslužbenka vprašala, če navadno ali priporočeno, smo rekli priporočeno, nakar je
ona izpolnila.
No, paket po 1 mesecu še vedno ni prišel, zato smo šli v petek tja, da bi dali poizvednico, nakar je
ista uslužbenka rekla, da je ne more dati, ker je bil poslan navadno. Nas skoraj kap - kako navadno???

In je takoj začela, da ona vedno vpraša, ali navadno ali priporočeno, da smo
mi rekli, da navadno

, mi smo seveda trdili, da to ni res, ker so nam 'izgubili' že kup paketov in da NIČESAR več ne pošiljamo navadno. Ona je pa še kar trdila, da smo mi hoteli, da pošlje navadno (kar je dvojni absurd, ker so bile (in so vedno) vse ostale pošiljke, ki smo jih pošiljali in izpolnjevali mi v zadnjih 2 mesecih, poslane priporočeno (ja, zaradi rednih kraj paketov jim je uspelo doseči zadano - torej da za vsako figo plačamo višjo poštnino).
Skratka, narobe je izpolnila, zdaj trdi, da smo mi tako hoteli

in da ne more nič narediti, ker paket nima številke, in smo spet oškodovani.
V glavnem, katastrofa na celi črti.