Joj sem bila ful žalostna, ko sem videla starosti oseb, ki so umrle.
Ker veliko časa prevozim na cesti, me zgrozi misel, da ni zadosti lastna previdnost in upoštevanje cestnih predpisov, ker ti sekunda nepremišljenosti drugega voznika lahko spremeni življenje.
Ne bom rekla, da se vedno ravnam po omejitvah (malo nas je takih, ki se, resnici na ljubo). Na avtocesti se peljem 160km/h, če je le suha cesta in ni gostega prometa. Vendar imam dobre gume in vem, kakšne so moje vozne sposobnosti. Skozi naselja pa vedno po omejitvah in malo stran od desnega robu ponoči, ker se mi je že parkrat zgodilo, da sem skoraj prepozno opazila neosvetljenega pešča na moji vozni strani. In nikoli ne vozim, če kaj pijem.
Kar hočem reči, ni vedno nevarna vožnja 160km/h, po mojih izkušnjah je bolj nevarno to, da se voznik spravi prehitevat na avtocesti s 100km/h in dejansko lahko povzroči preveč nanadno zaviranje drugih udeležencev.
In da norijo ter povzročajo hujše nesreče samo moški v dobrih avtomobilih? S tem se ne strinjam, ker na prste ene roke ne morem preštet nesreč v našem koncu, ki bi jih povzročil starejši moški z dobrim avtomobilom, lahko pa smrtne žrtve mladih fantov samo iz letošnjega poletja v mojem kraju

, ki so vsi vozili stare hitre avtomobile (kot je omenil Braziliano).
Saj posploševanje, kdo povzroči največ nesreč je brez smisla, vsak lahko za trenutek izgubi nadzor nad vozilom. Če ne drugega, že brskanje po torbici v koloni, da najdeš svoj najlubši glos, ni najbolj pametno - been there in povzročila lažji crash (na srečo je to moja edina slaba izkušnja na cesti v treh letih).
Rešitev? Strožje kazni, več nadzora prometa s strani policije, več radarjev na cesto, vozniško kulturo pa bo treba spremenit. Samo glede na to, kako smo mi lahko preplonkali CPP teste, ne odneseš veliko o pravilih na cesti, da pa bi kdo omenjal še varno vožnjo

?