no jaz sem se prebila cez telih 16 strani... pa mislm, da bom napisala tud en mal daljsi post... grem khm... kao po vrsti... no pa nej najprej povem, da sem sama prodajalka ze dobrih 5 let kot študentka...
Prvič: kar se tiče pač tistih gledanj pod roke... Ok jest jih stekam... Ker tud meni je vsaka stranka potencialni kradljivec... na zalost v današnjem svetu je tako, da nekateri kreadejo tudo tangice za 900 sit... In nekak po mojih izkušnjah... kradejo mične, urejene gospodične v Chanelovih kostimih, žalostno VEM! Ni ravno prijetno, da sotji zraven, ampak če mi kdaj pa kdaj pogleda po prste se pa ne pritožujem, saj vem kako je s tem (če kaj manjka si kriv ti...)
Drugič: sama sem tip stranke, ki je dokaj zakompliciran... pač jest poznam stvari k jih prodajam sama... ampak npr. o smučarskih čevljih nimam pojma... in če jih želim kupiti, hočem pomoč. strokovno seveda...ne da pa moram najprej 20 min iskati prodajalca po Hervisu in ga dobesedno povelči za rokav če mi lahko pomaga... Če grem pa firbcat, pa mi je lepo če me vprašajo če želim kakšno pomoč (vsaj opazli so me in vedo da sem tam) in če pomoč odklonim želim da se prodajalec diskretno umakne. Mogoče ga bom kasneje prosila za nasvet.
Tretjič: no pa še nekaj mojih direktnih izkušenj... Hervis BTC, en prodajalc bljak... en pa najbol faca, res mi je pomagu zbrat darilo za tipa in vse... Pa FUL morm pohvalt prodajalav v Intersportu v Kranju (mercator center na planini)... Ne maram pa mullerjev... sploh ne tistega v BTCju... ko me vsi grdo gledajo, nihče ne ve da sem tam in pomoč vedno dobim samo od promotrok

... No sej sm tud na kakšno naletela ko zadevo obvlada

AL pa pridem v S. Oliverja kupit en črn bolero... pa ga ne najdem (pa vem da ga imajo)... pa iščem prodajalko... ona v prazni trgovini zlaga pulovereje, mene ni... pa pridem do nje, pa jo vprašam, pa odgovri: joj, se opravičujem, ampak ne vem kje je to, ker sem samo študentka... počakajte bom šla vprašat. Sem čakala 20 min potem pa šla vn.... TEMA!!
Četrtič: Če ti prodajlka reče da ta številka ni zate, morjo obleko razširit na XXL velikost, da ti ne bo pasalo... pa jest bi jo poslala nekam... resno! Ker vsaka zase ve kaj ji ustreza in v čem se bo sama dobro počutila, predvsem pa kaj rabi....
Petič: uporabljajte knjigo Pohval in pritožb (ker če jo boste zahtevale, bodo šli vsi to brat, ker redko kdo kaj napiše), če pa je postrežba obupna pa... no tud s poslovdjo sem se že pogovarjala, pa sem kasneje ugotvila da je poslovodja še večja kokoš... (o tem kje ne bom)...
Šetič: ne vem kera prodajalka se velikrat pojavlja stavek. Vsaka prodajalka naj bi imela nekje značko z imenom (nekje tudi priimek)... če jo želite pohvalitit ali grajti si zapomnite tudi to
Je pa tak, da vem da sem tudi jaz kateri strani nadležna zoprna... pač imam svoj pristop, ki nekomu ustreza, nekomu ne, čeprav se vedno trudim po svojih najboljših močeh. Predvsem pa probleme puščam doma!