Sanda, poskusi takole:
v prvi stolpec vpiši samo zaporedne številke
v drugem stolpcu vpiši povsod (za vsako številko) piko
pojdi v tretji stolpec in napiši = , potem pa zgoraj levo (nad prvo celico prvega stolpca, kjer se ti bodo izpisale funkcije) izberi funkcijo CONCATENATE - ta ti bo združila obe celici v eno; odprlo se ti bo okence, kjer boš v vrstici "text1" vpisala prvo celico, ki jo hočeš združevat, v "text2" pa drugo; najlažje jih dodaš tako, da kar klikneš na izbrano celico, potem daš OK in ti bo celici združilo; če pa se postaviš na to tretjo, združeno celico, boš videla naslednje: =CONCATENATE(A1;B1) - to je zapis, lahko tudi "na roke" napišeš, če se ti ne da mučiti z izbiranjem po menijih...
No, upam, da ti nisem zakomplicirala preveč in ti bo uspelo; meni je tale funkcija v excelu zelo uporabna in jo velikokrat uporabljam pri svojem delu; združuješ pa lahko do 30 celic, se mi zdi.
LP