Bom tu napisala, bolj paše v to temo kot v temo o plundri ipd.
Torej.. Jezna, jezna, jezna!!!!



Kot sem pisala že v drugi temi, sem kupila v Peku take lepe, gumjaste škorenjčke, pisane. Vse lepo in prav, jih nosim dva dni, vesela, da nimam mokrih nog in waw in oh in sploh. Pridem drugi dan domov in se mi zdi, da mam nekaj mokre nogavice. Ampak zadevo pripišem svojemu nadnaravnemu (edini pameten izraz) potenju nog - gumijast škorenj pač ni zadeva, kjer bi noga lepo dihala noter ane? Pridem danes spet domov. Sezujem škornje. Mokre nogavice spet. Sezujem prvi par nogavic - mokre. Gledam drugi par nogavic, ki je bil v neposrednem stiku s podplati, obtoženimi potenja - suhe. Ups, neki ne bo v redu.

Potegnem ven volnen vložek - moker. Potegnem ven vložek, ki je v škornju - še bolj moker. Pogledam noter v škorenj - cel podplat moker. Primem škorenj v roko - pri peti podplat odstopa od zgornjega dela čevlja - po 3 dneh nošenja. In začnem preklinjat!!!

Pač namenoma sem kupila nekaj, kar naj bi bilo malo bolj kvalitetno in blablabla, ker se se že prevečrat zafrknila s kakšno bolj poceni obutvijo. Plačala 55 €! Ker so se mi zdeli taki, da ne bodo hitro razpadli (za razliko od kakšnih drugih, ki so že na polici zgledali sumljivo). In potem to! Jezna, jezna, jezna!

Se pravi - imam verjetno pravico reklamirat? Račun mislim da mam še nekje, če sem ga vrgla v koš v sobi v LJ pa mislim, da ni še nobena nesla smeti, tako da ga lahko nekako najdem

A ima katera izkušnje z reklamiranjem v Peku? Mogoče s konkretno temi škornji (iz lateksa, pisani, notranjost modrozelena, se da zavihat)? Jutri zjutraj imam sicer namen poklicat direkt v to prodajalno na Čopovi ampak me zanimajo izkušnje.