Najprej razčistimo, kako je z imeni. Besede
prošnja se naj kao ne bi uporabljalo več, pač pa naj bi se reklo
prijava (kadar se prijavljaš na razpisano delovno mesto, torej oglas) ali
ponudba (kadar se želiš predstaviti potencialnemu delodajalcu, čeprav trenutno nima objavljenega razpisa).
Prijava je lahko v esejski ali "alinejski" (hehe, trenutno se ne spomnim pravega izraza) obliki. Vsaka oblika ima svoje prednosti: alineje so bolj pregledne, esejska oblika pa je manj suhoparna in ti daje možnost bolj zanimivega izražanja. Na splošno naj bi veljalo, da so alineje bolj primerne ravno zaradi preglednosti (zadnjič sem slišala, da naj bi si delodajalci v povprečju vzeli 20 sekund za ogled posamezne prijave oz. za prvo selekcijo), seveda pa je to odvisno od posameznega delodajalca. Vsekakor pa mislim, da so za delovna mesta, kjer je veliko interesentov in torej velik kup prijav, bolj primerne alineje.