Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenosni računalnik

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9
ilafa
Starost: 37Pridružen: 8. dec 2004Prispevkov: 1854Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2006 19:26
Povezava do prispevka
Jaz sem ga imela možnost sprobat in sem se zaljubila v funkcionalnost in design
http://www.macjedlake.com
0
Nazaj na vrh
juki
Starost: n/aPridružen: 13. jul 2004Prispevkov: 867Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2006 19:27
Povezava do prispevka
tudi jaz
Stoj zravnano, veselo se nasmehni, in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje.
0
Nazaj na vrh
goga
Starost: 45Pridružen: 14. avg 2004Prispevkov: 8885Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2006 19:58
Povezava do prispevka
Jaz bi tudi enega... zaenkrat lahko samo sanjam
0
Nazaj na vrh
sanda
Starost: 41Pridružen: 5. jun 2005Prispevkov: 4168Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 11:11
Povezava do prispevka
Sestra je preko interneta naročila prenosnik in sicer preko COM-SHOPa. Zdaj pa je opazila, da so ji dali NI-mh baterijo, namesto Li-onske, kot je pisalo v ponudbi. Zdaj se nekaj izgovarjajo, da je prišlo do napake v ponudbi, jaz pa mislim, da bi ji vseeno morali dati tisto, kar je plačala oz. tisto, kar so ponujali. Kam se lahko obrnem v takih primerih? Na tržno inšpekcijo? In kakšne so kaj možnosti, da dobim tisto kar mi pripada?

Hvala in lp
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 11:35
Povezava do prispevka
moj oče je za rojstni dan dobil DELLa, ugodna cena za to znamko pa v redu zmogljivosti za domačo uporabo, v bistvu je boljši od tega mojega na katerem sem sedaj (pa se meni moj ne zdi ravno slab) - cena je bila 155.300 sit za gotovino.
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 40Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 11:39
Povezava do prispevka
Sanda, kaj piše v pogodbi oziroma na računu? Pa ponudba je obvezujoča in se je ne da preklicati, sploh pa ne potem, ko je že bila sprejeta. Tako da, možnosti, da dobiš svoje so zelo dobre. Jaz bi najprej njim lepo razložila, da so mi dolžni dati to, kar so ponujali in da je njihov problem, če so se zmotili. Če se bodo upirali, pokaži da poznaš svoje pravice po Obligacijskem zakoniku in Zakonu o varstvu potrošnikov. Če še vedno ne bo zaleglo, jih prijavi na tržno inšpekcijo, lahku tudi Zvezo potrošnikov. Ponavadi se takšne stvari rešijo takole: ko uvidijo, da se ne pustiš odgnat in da veš, kaj ti pripada, ti bodo hitro ustregli. Lahko mi pišeš na ZS, če rabiš kaj bolj natančnega.
You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
gejba
Starost: 44Pridružen: 15. nov 2005Prispevkov: 1283Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 13:09
Povezava do prispevka
Kdaj ste pa kupili računalnik? Če kupuješ preko interneta imaš 15 dni časa, da se premisliš in vrneš računalnik/stvar brez razloga.
0
Nazaj na vrh
sanda
Starost: 41Pridružen: 5. jun 2005Prispevkov: 4168Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 16:00
Povezava do prispevka
Včeraj je dobila račuanalnik. V ponudbi piše,da je LI-on baterija. Sva medtem že poklicali, zdaj se pa izgovarjajo, da so narobe napisali v ponudbo in da se opravičujejo. Hm . Čudno, čudno. Tale Comtron mi je čedalje bolj sumljiv...fantu so nazadnje tudi napačne RAM-e dali notri (namesto DDR2, navadne ). Mislim, halo?
0
Nazaj na vrh
pikica
Starost: 40Pridružen: 26. okt 2003Prispevkov: 10153Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 16:04
Povezava do prispevka
Če piše Li-on more biti Li-on. Če so se zmotili v ponudbi je to njihov problem in ne vajin. Najbolje, da se pri varstvu potrošnikov pozanimata, na kaj točno se lahko sklicuje 
0
Nazaj na vrh
sanda
Starost: 41Pridružen: 5. jun 2005Prispevkov: 4168Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 16:34
Povezava do prispevka
Ja, saj se bova pozanimale. Saj je čisto taka "mala" stvar, ampak ko plačaš 180 k pa ni več tako brezveze. Sploh pa, ker vem, kakšna je ta razlika z baterijami pri mobitelih...
0
Nazaj na vrh
Sonchii_3
Starost: -14Pridružen: 24. jan 2006Prispevkov: 56Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 17:06
Povezava do prispevka
Dopolnilo Gejbinega zapisa: vrneš lahko v 15 dneh tudi, če kupiš v običajni trgovini, ne samo po internetu, brez obrazložitve.
 
 Jaz pa imam s Comtronom same dobre izkušnje, vse, kar sem tam kupila, še vedno dela (nikoli ni bilo nekih hujših napak, razen na prenosniku so mi zamenjali DVD-player - še med garancijo), odnos je bil korekten, prijazen.
Sicer pa, vsak se lahko zmoti, tudi ve ... Res pa je, da bi prodajalec moral ponuditi zamenjavo baterije oz. morali bi se dogovoriti, kako se bo stvar rešila. Ste se?
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today?
Today is a gift. That s why we call it The Present. (Babatunde Olatunji)
0
Nazaj na vrh
sanda
Starost: 41Pridružen: 5. jun 2005Prispevkov: 4168Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 17:27
Povezava do prispevka
Ne, ponudili so edino 50 cedejev v tolažbo 
0
Nazaj na vrh
Sonchii_3
Starost: -14Pridružen: 24. jan 2006Prispevkov: 56Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 17:40
Povezava do prispevka
Ma ne, res, ali kaj
 
Svetujem ti, da jim v e-mailu napišeš, kaj natanko se je zgodilo, kaj so ti ponudili za rešitev, da se s tem ne strinjaš in da želiš, da ti baterijo zamenjjao za ionsko (tako kot je pisalo v ponudbi). Če ne bodo pristali na ta pogoj, pa računalnik vrni.
Aja, pa še to, pokliči na firmo, vprašaj, kdo je odgovoren za reklamacije, zahtevaj njegovo št./mail in se s tem problemom obrni direktno na njega/njo.
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today?
Today is a gift. That s why we call it The Present. (Babatunde Olatunji)
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 40Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 22:28
Povezava do prispevka
Sonchii_3 je napisal/a
Dopolnilo Gejbinega zapisa: vrneš lahko v 15 dneh tudi, če kupiš v običajni trgovini, ne samo po internetu, brez obrazložitve.
 
Ne bo držalo. V Zakonu o varstvu potrošnikov je podlaga za vračilo, če ti stvar ne ustreza in nima nikakršnih napak (si si le premislil) le pri prodaji na daljavo (internet, katalogi), ker nimaš možnosti pregledat stvari, preden jo kupiš. Gejba ima čisto prav. Če ti zamenjajo brez obrazložitve v običajnih trgovinah, je to le njihova dobra volja, ne pa dolžnost.
You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 23:03
Povezava do prispevka
k sreči, da lepo prijazno izkazujejo dobro voljo oz., kot je že ena omenila, da je to kar poslovni običaj pri nas Smile (jaz velikokrat kaj zamenjam )
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenosni računalnik
Stran 4 od 27
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
S čokolado obloženi malinovi grižljaji z arašidovim maslom so božanska poslastica, ki bo potešila željo po sladkem.