navadno le berem forume, tale tema o parfumčkih me je pa kar malo pogrela in zato bi vam želela podati par pojasnil glede teh parfumov, ker ste očitno napačno informirane. Sama sem namreč opravljala raziskavo na faksu prav na to temo oz. o mrežnem marketingu.
Torej Fm group je prejemnik certifikata za prodajo in distribucijo t.i. alternativnih dišav, ki jih izdeluje nemško podjetje Drom. To isto podjetje izdeluje tudi tako imenovane originalne dišave, ki jih poznamo vsi pod blagovno znamko. V čem se razlikujeta alternativna in original: v NIČEMER, razlika je le v embalaži, ki jo FM group oblikuje po svoje in t.i. original izdelek je pakiran v embalažo blagovne znamke. Seveda je "original" pakiran v lepši embalaži in lepši steklenički, vendar dame moje, to je maska oz. trženjski prijem...nekateri smo tudi malo esteti in velikokrat v drogerijah prvo povonjamo tiste parfume, ki lepo zgledajo, kar je priznanim modnim hišam še kako znano.
Upam, da ne boste narobe interpretirale odgovora, želim samo malo razširiti obzorja. Če imate možnost dobiti tester Fm in "originala" ju oba sprobajte na testnem lističu (ne na koži), ker dišava deluje na vsaki točki drugače, ter se prepričajte, da gre za enak vonj.
Mislim, da bom zdej lažje pančala...
Papa