Danes sem imela v Tušu negativno izkušnjo z nakupom in glede na to, kar sem videla že nekajkrat prej, verjetno nisem edina. Pred kratkim sem v letaku dobila kupone za popuste, med katerimi je bil tudi 40% popust za sadje in zelenjavo (na redno ceno, ni veljal za izdelke v akciji, kar sem upoštevala). Na blagajni me je prodajalka obvestila, da mi popusta program ni upošteval, ker naj bi bilo na kartici zabeleženo, da sem ga že koristila. Ko sem ji povedala, da ga nisem, mi je odgovorila zelo na meji nesramnosti, da to ni mogoče. Predlagala sem ji, da to rešimo, saj jaz nisem bila kriva za to napako. Potem, ko mi je odbila, da ona tudi ni kriva in da se tega ne more rešiti, je na moje vztrajanje le poklicala drugo prodajalko, ki ji je naročila, naj to sporoči na upravo, kjer mi bodo denar morda vrnili na kartico (vendar ob tem, da program beleži napako, dvomim).
Že večkrat sem opazila, da kupcem na blagajni niso hoteli upoštevati tovrstnih kuponov, doživela sem celo, da je po odhodu stranke blagajničarka glasno komentirala, kako hočejo ljudje goljufati. Mogoče, ne vem, me niti malo ne zanima. Bila pa sem zelo nezadovoljna s svojo situacijo, ki jo je odziv prodajalke samo še poslabšal.
Tuš mi že prej ni bil najljubša trgovina - ob mojem zadnjem nakupu konec decembra npr. niso imeli banan, pomaranč in korenja, kar se mi zdijo le osnovna živila. Še to, če boste želele koristiti bon za 12% popust na celotni nakup, preberite drobni tisk... velja le pri nakupu nad 50 eur.