Nee je napisal/aJe pa tako, da z nakupom po spletu vedno malo riskiraš. Ne veš kaj boš dobila (če boš sploh dobil) itd. Ampak mene vedno tolaži - če kaj ne bo ok lahko vrnem, če me bodo pa nategnili in mi ne bodo poslal (pa sem jim npr že plačala), jih pa samo prijavim in nasvidenje.
No, tole si pa rahlo nasprotuje (da riskiraš in da jih lahko prijaviš). Potrošniki ste pri nas bolj zaščiteni kot kočevski medvedje in v vsakem primeru, če karkoli ni ok z izdelkom ali ga ne dobite, imate za sabo ustrezne institucije (medtem ko podjetij nihče ne ščiti pred nepoštenimi kupci, ki naročenega ne prevzamejo in tako podjetjem povzročajo posl. škodo). Skratka, če podjetje ni propadlo ali je na poti tja, boste dobile povrnjeno.
Sicer če se ne odzivajo (zelo neprofesionalno mimogrede) pošljite mail z grožnjo, da jih boste prijavile tržnemu inšpektoratu in boste videle, če bodo odgovorili na mail ali ne (če pa slučajno ne, pa jih dejansko prijavite). Pri tem bi opozorila, da dajte vsaj nekaj dni za odgovor; mnoga taka podjetja so majhna (človek ali dva) in če ta npr. zboli (pa mnogi si tega ne morejo privoščiti - ja, za nekatere bi bila kakšna viroza luksuz, ker bi se takrat vsaj malo spočili), se vse ustavi.
Se mi zdi pa zelo žalostno, da taka neresna podjetja potem mečejo slabo luč na vse spletne trgovine, ki se dejansko trudijo za kupce.