Jaz pravim tko - nekaj je naredit napako, jo skušat popravit, bit iskren, pošten, nekaj pa je stvar prekrivat..Vsi delamo napake,čist vsi,samo sprenevedanje je tisto,kar mi je šlo na jetra. Če bi meni na začetku povedli za kaj se gre, ne bi naredila niti za stotinko tolk štale kot sem jo morala naredit.
Ko sem jaz rezervirala dopust in plačala akontacijo, so mi dali na Relaxu neke papirje, kjer je pisalo ime napačnega hotela. Na to sem jim takoj opozorila, referent je tudi naredil zaznamek.Fora pa je bla,ker sta ta dva hotela (moj izbran + napačno rezervirani) zelo blizu in pod isto verigo (pač kot da bi rekla, da gre za Hilton1 in Hilton2 - 50metrov en od drugega).Referent je preveril in rekel,da je v bistvu en hotel, ima isto recepcijo in vse,ampak da ima sobe za 5* in sobe za 4*..In je v tem catch.
Pa sem mu rekla,da ne more bit to,ker sem itak preverila in vse.Ampak ok,je rekel,da bo na vaucherju točno pisalo kaj pa kako.OK,mal sem še zaropotala,pol pa dala mir,v dobri veri,da je iskren. Vaucher1 sem namesto obljubljeno (oz,kot je poslovna praksa vsaj 1teden pred odhodom), dobila zadnji trenutek. Če kdo takrat vprašal mene, je to bila samo taktika (no,in pol sem dobila potrditev, da so vaučerje meli že 2 tedna pred odhodom): Na njih je bilo seveda napačno ime hotela.V soboto (pond.zgodaj zjutraj sem šla na pot) sem šla v poslovalnico in zahtevali pravilni vaucher,t.j.z omembo mojega želenega hotela.Dobila sem ga (vaučer2,tisti ponarejen) po mailu malce pred zaprtjem poslovalnice, tako da sploh nisem več mela šans karkol rečt. V mailu mi je tud referent napisal,da je vesel,da se je vse rešilo,da se je že bal, da je zafrknil.In pridem jaz v hotel,za katerega je na vaučerju2 pisalo, da je rezerviran na moje ime,in me v hotel niso spustili. Je bila cela scena, vsi so samo gledali kaj se grem, da mam falš vaučer in ker si želim v hotel 5* (moj želen) namest 4* (napačno rezerviran). Bila je 5ura zjutraj,potovala sem pa cel dan..In sem morala it na drugo (!) recepcijo,kjer so me v hotel le spustili,na podlagi vaucherja1.Drug dan sem poiskala predstavnico tuje agencije (organizatorja),ki je bila izjemno prijazna in mi ful pomagala.Med drugim mi je zrihtala maile, datirane več kot 1teden pred našim odhodom,kjer so Nemci SLO agenciji napisali, da nisem v hotelu,ki sem ga izbrala,ampak v tistem,ki so ga oni (napačno) rezervirali.Črno na belem je pisalo vse.
No,tega,da so nam vrnitev v SLO bukirali 1dan po tistem,ko sem jim rekla,da je skrajni rok za vrnitev,ne bom niti omenjala.Zvedela sem pa tud šele 2dni pred odhodom. Pristanek/odhod pa so namesto iz (od hotela) 30km oddaljenega kraja rezervirali iz letališča, ki je bilo 300km stran. To,da ni organiziran transfer letališče-hotel so mi povedeli šele v petek popoldan, pa še to na moje vprašanje, sami so kar slučajno to zamolčali. Pa niti ne rečem,da more bit transfer organiziran, samo hallo, take stvari je pač treba povedat. Najboljš, da bi jaz pršla dol z letala, čakala bus, ki ga ne bi bilo in si sama iskala prevoz za 300km ob 2h ponoči v tuji državi. No,pol so ta transfer le zrihtali, ampak jih je bilo treba seveda sku*cat kaj se grejo.
Skratka vse narobe, še najbolj pa njihov odnos. Moji starši so potovali z njimi večkrat in bili vedno maksimalno zadovoljni – zato sem Relax tudi zbrala, a po tej moji izkušnji..Nikoli, nikoli več! Ne samo odnos v poslovalnici (ko sem se po dopustu vrnila k njim, da jim povem kaj so zakufali (seveda v prijaznem tonu), se mi je referent opravičil, referentka blizu njega pa mu je rekla, naj se mi ne opravičuje, ker ni naredil nič narobe in da je neprimerno, da hodim k njim jim razlagat te stvari..Me je kmal kap!), kjer sem dopust rezervirala, ampak tudi njihova pravna služba in ljudje, ki delajo na sedežu so zelo brezbrižni. Pa tud ne toliko zaradi napak, ampak zarad sprenevedanja in zaradi nepriznanja odgovornosti.