Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

trgovine z živili

Pojdi na stran 1 , 2
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 11:04
Povezava do prispevka
To temo bom odprla predvsem zaradi tega, ker zadnje čase opažam po teh trgovinah ogromno malomarnosti... No saj je tudi včasih bila, samo je verjetno nisem tako opazila. Seveda so tudi drugi komentarji dobrodošli (mogoče vas pa v teh trgovinah kaj zelo pritegne...).
 
Tako... Mene neskončno moti kar nekaj stvari. Mogoče sem pedantna, ampak saj vsako stvar plačam. In to kar bom napisala, velja čisto za vse trgovine v katere zahajam na mojem koncu (Mercator, Tuš...).
Najprej me zmoti vsa krama ki je zložena ob prodajnih policah med vrstami. In vsi tisti vozički, tako da se komaj prerineš skozi vrsto. Seveda razumem da je treba na police zlagati, ampak to se lahko dela pred odpiralnim časom trgovine (tako so delali včasih, jo rekla moja mami, bivša trgovka). Skratka lahko si srečen da se ne zvrneš čez vse tiste škatle.
Da nadaljujem. Pomoje roka uporabnosti sploh ne preverjajo več in bog ne daj kaj kupiti, ne da bi pregledal do kdaj je živilo uporabno! Preverjati bi morali tudi živila, ki se zelo rada pokvarijo, kljub temu da jim rok trajanja še ni potekel; npr. toast (že miljonkrat se mi je zgodilo, da je bil na polici ves plesniv). In sadje...
In moja največja nočna mora: delikatesa! Ko pridem tja me vse mine! Tam kupujemo edino kuhan pršut za pico (redkokdaj še kaj) ampak se še takrat zalomi. želodec se mi obrne ko vidim tisto salamoreznico umazano od miljavžnt salam! Jaz ne vem, kaj nihče v trgovini ne ve, da se to čisti?!!!!?!! Bljek. In ko lepo prosiš, da ti salamo nareže čisto tenko, ti odreže takšne kose, da za 20dag dobiš 3 rezine! Meni je zelo žal, tega se morajo naučiti že preden začno streči stranke.Kaj naj jaz s tistimi poleni salame?! Tako da zdaj kar grozim da salame ne bom vzela, če ne bo lepo narezana (brez ostankov drugih salam iz salamoreznice...).
In ko kupuješ kruh... Groza!
 
 
Trenutno se res ne spomnim ene stvari ki bi jo lahko pohvalila, na žalost.... 
0
Nazaj na vrh
tanjal
Starost: 69Pridružen: 21. okt 2003Prispevkov: 5870Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 11:41
Povezava do prispevka
romy, kam pa hodiš v trgovino? jaz takih izkušenj nimam. datum trajanja itak pogledam zato, da vem, koliko kakšne stvari naj kupim (jogurti ipd), salame kupujem pa pakirane. če kupim šunko za kuhanje, še nikoli nisem opazila umazane salamoreznice, v glavnem, v trgovinah, kamor hodim, imajo te stvari urejene (mercator in spar). nemogoče nemarne pa so trgovine tuš, tam sem bila le nekajkrat, ampak vsakokrat je bilo enako nemarno, tako da me tam prav gotovo ne bodo več videli. kar se tiče filanja polic  je pa tako, da morajo znova napolniti, če česa zmanjka. ob petkih in sobotah ter pred prazniki se to večkrat zgodi, zato imajo trgovci več dela s filanjem, to pa je treba tudi razumeti, kajne? lp.
tanjal
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 12:45
Povezava do prispevka
Polnjenje polic me ne moti, sem pa alergična na to,da včasih kje strežejo kruh brez rokavic....
 
V delikatesi je pa itak najbolje kupiti samo že pakirane reči.
THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
soraia
Starost: 43Pridružen: 27. okt 2005Prispevkov: 2871Kraj: KrasStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 13:19
Povezava do prispevka
Mene pa najbolj moti to, da imajo v nekaterih delikatesah salamo v naprej narezano, in nikoli ne veš točno, koliko časa je že tam. No sicer jaz vedno prosim, da mi salamo narežejo pred mano, ponavadi niti ne komplicirajo, včasih pa vseeno dobim kakšen ubijalski pogled.
 
Kar se tiče poljenja polic me to ne moti, res je sicer da so včasih to delali pred odprtjem trgovine, vendar je bil takrat delovni čas trgovin krajši, in so trgovke morale priti prej, tudi zato, da so imele dovolj delovnih ur. Zdaj pa so se odpiralni časi podaljšali in verjetno, če bi prej hodili v službo, bi imeli veliko nadur. (no kot vem za spar morajo priti 2 uri prej v službo in takrat to potem polnijo, vmes pa polnijo, let isto kar zmanjka, oz. kar prej niso zmogli). Pač opravljajo svoje delo. Mene bolj moti, če police niso napolnjene in jih moraš potem spraševati, če imajo to pa to in grejo potem v skladišče gledat.
 
Opažam pa, da odkar je konkurenca večja, se tudi trgovci bolj trudijo, skrbijo za čistočo, so prijazni,...
0
Nazaj na vrh
Cama
Starost: -14Pridružen: 20. dec 2004Prispevkov: 1301Kraj: Kraški svetStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 13:56
Povezava do prispevka
Jaz ponavadi hodim kar v Špara v CP, tam še nikoli nisem doživela česa neprijetnega v smislu neupoštevanja higiene pri kruhu ali mesu.
Se mi je pa v Savskem naselju v Šparu že prejšnje leto zgodilo, da mi je mlado dekle serviralo žemljo kar z roko, vednar sem jo odklonila.
Kakšno polnjenje polic me ne moti, verjetno zato, ker je Špar toliko velik, da se teh aktivnosti sploh ne opazi. Higiena pa mora bit. Sumim pa, da je samo navidezna. Konec koncev ne vemo, kdo se je "dotikal" tega kruha preden ti ga je trgovka z rokavico zapakirala v vrečko.
Zameril se mi je pa Mercator v Zadobrovi zaradi neprijazne prodajalke, ki dela s kruhom (pred cca. pol leta). Tuš mi pa že v osnovi ne odgovarja, sem bila nekajkrat tam (v centru LJ), pa so me v prvi vrsti motile nesramne stranke in ne prodajalke. Ostajam kar pri Šparu.
 
www.dlvkos.si
0
Nazaj na vrh
Glory
Starost: 45Pridružen: 6. nov 2003Prispevkov: 3914Kraj: KoperStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 14:04
Povezava do prispevka
Kruh, preden ga dajo ven ali zapakirajo leži v svojih škatlicah sedi skladišča in kdorkoli lahko pride in sela z njim kar hoče. Pa tudi e pade na tla ga samo poberejo, mogoče malo popihajo in nazaj v škatlo. Sicer to je še najmanj. V pekarni je še huje. Vem za primer ko je tip prišel v službo in si je sicer opral roke ampak marsikdaj če delaš z avti ti ostane za nohti umazano. Po delavnem času pa je imel čiste roke, tako da vsa una svinjarija je končala v kruh. Je pa tudi rekel da v pekarni vsi hodijo v čevljih in da če kruh pomotoma pade na tla ga samo poberejo in gremo dalje. Mene bolj kot malomarne trgovke moti nespoštovanje strank: Vsepovsod so znaki da je uporaba rokavic obvezna. Malo opazujte koliko ljudi dejansko uporablja rokavice. Skoraj nobeden ampak taki se ponavadi prvi repenčijo.
Glory ima vas rada >:D<
0
Nazaj na vrh
Cama
Starost: -14Pridružen: 20. dec 2004Prispevkov: 1301Kraj: Kraški svetStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 14:19
Povezava do prispevka
No, saj to me je v bistvu skrbelo, dogajanje preden ti kruh zapakira v vrečko.
Pa ne samo kruh, tudi meso, pijača, mlečni izdelki...
www.dlvkos.si
0
Nazaj na vrh
rene
Starost: n/aPridružen: 17. jun 2005Prispevkov: 3686Kraj: spinning around ...Status:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 14:27
Povezava do prispevka
 mene najbolj motijo pokvarjeni izdelki na policah, tisti s pretecenim rokom trajanja ali tisti z uporabnim, pa vendar ko jih odpres ze vsi skisani in plesnivi. poleti se mi je veckrat zgodilo, da je bilo mleko kupljeno v hipermarketu mercator na celovski ze kislo ceprav je imelo rok uporabe do naslednjega dne, drugega z daljsim rokom trajanja pa sploh niso imeli! v sparu v CP se mi je ze veckrat zgodilo da je bil cottage cheese skisan in plesniv, ceprav je bil rok uporabnosti se vsaj en teden. zanimivo je tudi to, da sem obema trgovinama pisala in jih opozorila na pokvarjene izdelke, od spara sem takoj prejela odgovor z opravicilom in da bodo opozorili proizvajalca, medtem ko od mercatorja nisem dobila nic. pri nakupu delikates se pa v nekaterih manjsih trgovinah dejansko dogaja to, da tistih mesoreznic ne ocistijo za vsakim kupcem (pa ne govorim, da bi bila guzva in kupci en za drugim narocali salame) in ko ti npr. nareze sir, dobis zraven se kup kosckov od prejsnjega rezanja salam. no to me pa res moti.
"Arguing on the internet is like winning the special olympics, even if you win, you are still retarded."
0
Nazaj na vrh
janada
Starost: 58Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 443Kraj: dolenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 14:36
Povezava do prispevka
Tudi sama nimam nekih slabih izkušenj v takšnih trgovinah, razen tistih vsakodnevnih, bolj ko je polno ljudi, manj dela blagajn .
Me je pa edino vedno motilo to, da si na delikatesi prosil 10 dag salame, pa ti flikne na vago 16 dag in vpraša, če je lahko toliko. Pa sem se kar navadila hladnokrvno odgovarjati, naj mi jo dajo toliko, kolikor jo želim, razen če mi tisto več podarijo - verjemite, da so začele do miligrama točno tehtati. Pa nisem neka zafrustrirana koklja, ampak najbrž sama vem, koliko salame tudi bomo pojedli , to se rado dogaja tudi pri mesarjih - kdaj ste dobile točno toliko mesa, kolikor ste želele, razen če ste kupovale po kosih . Skoraj vedno dobite cca 20 dag več in skoraj vedno vam to hodi potem dejansko viška ... prekladate po hladilniku, dokler nekdo to ne vrže v smeti .
mamy

**Nikoli ti niso dane sanje, ne da bi ti bila dana tudi moč, da jih uresničiš!**
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 45Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 21:41
Povezava do prispevka
Evo, ker sem iz foha, se čutim "dolžno" pojasniti nekaj dejstev - da ne bo pomote, to kar bom naštevala, velja za super / hipermarkete:
 
romy je napisal/a
Najprej me zmoti vsa krama ki je zložena ob prodajnih policah med vrstami. In vsi tisti vozički, tako da se komaj prerineš skozi vrsto. Seveda razumem da je treba na police zlagati, ampak to se lahko dela pred odpiralnim časom trgovine.
 
Problem v današnjih velikih trgovinah je, da želijo na sicer veliko prostora ponuditi čim več raznličnih izdelkov, zaradi česar se na police ne more naložiti toliko izdelkov, kot se jih lahko en dan proda. Sploh če gre za akcijo.
Velikokrat je potrebno vmes napolniti police, temu se sicer vsi izogibajo, a ko te že 20. stranka vpraša, a vam je tega in tega zmanjkalo, seveda pošlješ ljudi, naj napolnejo polico.
 
Vse police, če se le da, morajo biti ob odprtju polne, če se vmes spraznejo, se žal spraznejo, če je povpraševanje, jih je treba napolniti tudi vmes!
 
Ne vem, če si nekdo, ki nima vpogleda v delovanje hipermarketa, lahko predstavlja, koliko ljudi (in denarja!) se dnevno obrne v eni sami trgovini.
 
(Kadar je kaka zanimiva akcija, se ljudje grebejo, kot da delimo zastonj. Takrat je nemogoče prenapolniti police in jih je treba polniti tudi vmes!)
 
romy je napisal/a
Pomoje roka uporabnosti sploh ne preverjajo več in bog ne daj kaj kupiti, ne da bi pregledal do kdaj je živilo uporabno!
 
V super / hipermarketih velikokrat polic sploh ne polnijo zaposleni v trgovini, ampak jim to naredi dobavitelj (oz. njegovi zaposleni), ki tako zloži izdelke, tako kot mu paše. Ker si želi prodati tudi tiste izdelke, ki so tik pred potekom roka, jih seveda pusti gor. Če / Ko trgovec to opazi (ali pa ga na to opozori stranka), ukrepa in izdelek odstrani, ker se mu ne splača tvegati inšpektorske kazni (da ne bo pomote, inpšekcija se odzove na vsako tako prijavo, pri nas je včasih na dan tudi več tovrstnih pregledov). Po slovenski zakonodaji pa lhako prodajamo izdelke do zadnjega dne uporabnosti, s tem ni nič narobe.
 
Pri nas cenimo tako opozorilo stranke.
 
romy je napisal/a
Preverjati bi morali tudi živila, ki se zelo rada pokvarijo, kljub temu da jim rok trajanja še ni potekel; npr. toast (že miljonkrat se mi je zgodilo, da je bil na polici ves plesniv).
 
rene je napisal/a
mene najbolj motijo pokvarjeni izdelki na policah, tisti s pretecenim rokom trajanja ali tisti z uporabnim, pa vendar ko jih odpres ze vsi skisani in plesnivi. v sparu v CP se mi je ze veckrat zgodilo da je bil cottage cheese skisan in plesniv, ceprav je bil rok uporabnosti se vsaj en teden.
 
Pri določenih izdelkih je dejansko problem pri proizvajalcu. Kako sicer pojasniti, da je izdelek, ki je pakiran in katerega embalaža ni poškodovana (je brezhibna), lahko notri plesniv?
 
Strankam je včasih to težko pojasniti, ker menijo, da je trgovec kriv, da se to dogaja.
 
Pri nas imamo v resnici problem z nekaterimi proizvajalci, med njimi je zelo znana znamka predvsem mlečnih izdelkov, največ pritožb pa dobimo ravno zaradi njihovega Cottage Cheesa, ki je večkrat plesniv, in njihove maslene bagete. Smo poskušali znamko umakniti, pa so se ljudje pritožili, ker je niso več našli, pa smo ugotovili, da je "manj škode", če stranka ne kupi več tistega Cottage-a, kot če gre raje drugam oz. tja, kjer to znamko imajo.
 
 
Sicer je moram reči, da se včasih čudim, da taki sistemi dejansko tečejo tako kot tečejo. Konec koncev ne gre za zaprt sistem; potrebna je ogromna interakcija, iskanje ugodnih rešitev tako za dobavitelje kot stranke, hkrati pa mora trgovina zaslužiti dovolj, da lahko upraviči svoj obstoj.
 
Verjamem, da se včasih komu kaj obrne, zameri; tudi jaz v določene trgovine raje ne stopim.
 
Se mi zdi pa fino, da kdaj odpremo take teme, da lahko pojasnimo ozadje takih "zamer".
0
Nazaj na vrh
Lisa
Starost: -14Pridružen: 27. jan 2006Prispevkov: 927Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 22:24
Povezava do prispevka
Mene pa najbolj moti to, da ko hočem, da mi dajo klobase v žemljo mi (ne vem zakaj) ne morejo dat samo dve rezini, ampak more bit ne vem kolko dag,da lahko zaračuna. Jaz pa nikakor ne maram več klobas v sendviču
0
Nazaj na vrh
sanda
Starost: 41Pridružen: 5. jun 2005Prispevkov: 4168Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. okt 2006 22:55
Povezava do prispevka
Ja, to sem pa tudi jaz opazila. Meni so rekli, da mora biti najmanj 4 dag? Odkod jim ta številka? In potem je res beda, ker bi rada 2 rezini sira in 2 rezini klobase, pa ne gre 
0
Nazaj na vrh
tanjal
Starost: 69Pridružen: 21. okt 2003Prispevkov: 5870Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. okt 2006 9:40
Povezava do prispevka
to je zato, ker tehtnice manj kot 4 deke ne zaznajo in ne morejo stehtati. to ni od danes, ampak od vedno. lp.
tanjal
0
Nazaj na vrh
SaMa
Starost: 40Pridružen: 1. avg 2005Prispevkov: 2138Kraj: LjStatus:Offline
Objavljeno: 12. okt 2006 10:13
Povezava do prispevka
Večino kar sem mislila povedati je že napisala Čenča.
 
Če nikoli nisi oz.niste delali v trgovini, dejansko ne veste kako stvari potekajo, koliko je vse komplicirano tudi za trgovce, ki so itak zmeraj vse krivi. Jaz jih po svoje ne obsojam, saj sem dala tudi to skozi in hvala bogu, da mi ni treba celo življenje delati v trgovini z živili.
Lp, SaMa
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. okt 2006 10:40
Povezava do prispevka
quote:dd93887825="Čenča"
Vse police, če se le da, morajo biti ob odprtju polne, če se vmes spraznejo, se žal spraznejo, če je povpraševanje, jih je treba napolniti tudi vmes!
Seveda je to popolnoma razumljivo. Sploh v teh super marketih. Ampak mene to ne moti če vidim da so se med delovnim časom police spraznile in tam nekdo zlaga izdelke. Moti me recimo, če pridem ob pol 8h v trgovino pa šele takrat polnijo police. Vem kakšen je delavni čas, vendar mislim da bi morale trgovine poskrbeti za dodatne zaposlene (ali pa najti kakšno drugačno rešitev) da bi bila trgovina ob odprtju tipi topi, ker dobiš zelo zelo dober vtis o takšni trgovini in se tja rad vračaš. In moti me tudi da po cel dan stojijo stvari ob policah in jih trgovke cel dan zlagajo nanje. Tu je najbrž spet problem premalo zaposlenih in trgovka nima časa samo za to, ali kaj jaz vem. To zadnje se predvsem v manjših(no pri nas tudi v Mercatorjevem centru) trgovinah dogaja...
 
V super / hipermarketih velikokrat polic sploh ne polnijo zaposleni v trgovini, ampak jim to naredi dobavitelj (oz. njegovi zaposleni), ki tako zloži izdelke, tako kot mu paše. Ker si želi prodati tudi tiste izdelke, ki so tik pred potekom roka, jih seveda pusti gor. Če / Ko trgovec to opazi (ali pa ga na to opozori stranka), ukrepa in izdelek odstrani, ker se mu ne splača tvegati inšpektorske kazni (da ne bo pomote, inpšekcija se odzove na vsako tako prijavo, pri nas je včasih na dan tudi več tovrstnih pregledov).
To pa se mi zdi resnično žalostno. Trgovec bi moral stalno preverjati kaj prodaja, saj danes izredno težko zaupaš dobaviteljem. Seveda je dopustno da trgovca opozori stranka, vendar se to ne bi smelo dogajati, oz. le v redkih primerih. Ker stranka pride v trgovino da nakupi stvari, ne da se mora ob tem ukvarjati še s tem ali je neko živilo še užitno. Vsaj ne z vsako stvarjo ki jo kupi. Sama res nimam časa za to.
 
Po slovenski zakonodaji pa lhako prodajamo izdelke do zadnjega dne uporabnosti, s tem ni nič narobe. To je razumljivo!
 
Pri nas cenimo tako opozorilo stranke.
Zelo pohvalno ampak jaz kot stranka bi bila še miljavžntkrat bolj vesela, če bi se lahko na trgovino (npr.: vsaj na tisto v kateri sem stalna stranka) lahko zelo zanesla.
 
Pri določenih izdelkih je dejansko problem pri proizvajalcu. Kako sicer pojasniti, da je izdelek, ki je pakiran in katerega embalaža ni poškodovana (je brezhibna), lahko notri plesniv?
Se strinjam da je 1. krivda na strani proizvajalca. Problem je predvsem pri tistih pakirajih, ko živila ne moreš videti (jogurti...). Ni kaj. Tukaj se čisto strinjam da mora kupec opozoriti trgovca, ker drugače ne gre. Druga stvar pa je, da pri živilih ki so tako zapakirana da se vidi notranjost (sama sem izpostavila toast).Tudi najbrž krivda proizvajalca da splesni še v roku uporabnosti. Vendar tukaj pa trgovec lahko dnevno pregleduje in umakne neužitna živila. Sama sem 2x v eni in isti trgovini opazila plesniv toast. Ko sem ga tretjič sem bila tiho, ampak sem videla, da je bil naslednji dan še vedno na polici. Zame je to malomarnost!
 
Strankam je včasih to težko pojasniti, ker menijo, da je trgovec kriv, da se to dogaja.
Sama sem zelo dovzetna za razlage in marsikaj razumem. Vendar je velikokrat tudi trgovec kriv...(npr.: sem prazložila v zgornjem komentarju).
 
Pri nas imamo v resnici problem z nekaterimi proizvajalci, med njimi je zelo znana znamka predvsem mlečnih izdelkov, največ pritožb pa dobimo ravno zaradi njihovega Cottage Cheesa, ki je večkrat plesniv, in njihove maslene bagete. Smo poskušali znamko umakniti, pa so se ljudje pritožili, ker je niso več našli, pa smo ugotovili, da je "manj škode", če stranka ne kupi več tistega Cottage-a, kot če gre raje drugam oz. tja, kjer to znamko imajo.
Verjamem! In to zna biti problem za trgovino.
 
Sicer je moram reči, da se včasih čudim, da taki sistemi dejansko tečejo tako kot tečejo. Konec koncev ne gre za zaprt sistem; potrebna je ogromna interakcija, iskanje ugodnih rešitev tako za dobavitelje kot stranke, hkrati pa mora trgovina zaslužiti dovolj, da lahko upraviči svoj obstoj.
Tudi s tem se strinjam. In vem kako težko je vzpostaviti pri toliko sodelavcih sploh zunanjih en normalen tempo in red. ampak verjamem da se vse da, le rešitev je treba poiskati.
 
Čenča, upam da ne razumeš tega argumentiranja kot napad nate.Se mi zdi zelo pohvalno da lahko obe strani slišimo. Sploh ne. Niti ne rečem, da so za vse krivi trgovci, niti to ne leti na vse trgovine (sem povedala, da govorim za tiste katere obiskujem). Razumem kako poteka sistem in vem zakaj še vedno nekje šepa. Zato ker so vse rešitve teh problemov drage in bi nekateri imeli manjše plače (na žalost so potem vedno trgovci na slabšem). Naj povem še, da nisem neka zafrustrirana ženska, pedantna 100 na uro. Me pa nekatere stvari zelo motijo in sem bolj občutljiva nanje, sploh ker vem da vse plačam (nič ne dobim zastonj).
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
trgovine z živili
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kar nekaj zvezdnic se je odločilo, da se ne bodo podvrgle kirurškim popravkom temveč sprejele svoj naravni videz.