Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Simobil vs. Mobitel vs. Tušmobil

Pojdi na stran 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38
Anina
Starost: 122Pridružen: 15. jan 2006Prispevkov: 7001Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. jan 2009 20:01
Povezava do prispevka
Ostajam na Mobitelu...svobodna kot ptica 
Sem vedno raje dala malo več za naročnino in pogovore - pa nisem nikoli, res nikoli imela probleme pri Mobitelu. Zdej, ko imam pa še Džabest je pa itak d'best
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 10:51
Povezava do prispevka
Klicala sem na APEK. Tako... Ubistvu je operater zaščiten ko kočevski medved. Nimam kaj naredit. Njihova edina napaka je, da mi na pritožbo niso odgovorili v 15ih dneh. To, da sem bila večkrat po cele dneve brez signala očitno nima veze, ker če operater odpravi napako in potem (kao-po njihovih informacijah) deluje brezhibno, nimam kaj.

Rečte, da sanjam
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 45Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 10:56
Povezava do prispevka
Jao, Romy pa to je za nabutat vse po vrsti. Za znoret.
Koliko bi pa plačala kazni, če greš sedaj stran, koliko je še do poteka pogodbe?
 
Meni so pa sedaj za podaljšat poslali, ali nov telefon ali 40 € bonusa. Sama sreča je signal vredu, edino takrat je par dni zezal, sedaj pa tuhtam ali podaljšat. Fant je podaljšal že pred enim mesecem. Ampak po moje bom. Če grem sedaj drugam bom veliko plačevala, če bo drug operater kot ga ima on.
 
Drugače je sedaj signal OK?
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 11:09
Povezava do prispevka
Pogodbene kazni je čisto preveč, da bi pristala na to. Pristanem edino na to da vrnem telefon in požrem tisti denar, ki sem ga odštela zanj. Ni mi jasno kako je reklamacijski oddelek kar nedosegljiv do nadaljnega (danes sem celo izvedela, da za to, ker imajo preveč pritožb za rešit). Aaaa?!
Signal je sedaj večinoma ok. Mogoče se mi je parkrat zgodilo, da nisemm mogla klicati, ampak sem morala večkrat poizkusiti ali pa mi je po parih minutah prekinilo... Ampak za njih je to brezhibno delovanje itak.
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 45Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 11:17
Povezava do prispevka
Ja, če sem prav prebrala je 12 € na mesec.
 
Pa ti niso resni.  
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 11:24
Povezava do prispevka
Klicala še na tržni inšpektorat. Oni ne morejo ničesar ukrenit, ker vse te stvari ureja APEK.


0
Nazaj na vrh
Ic3PrIncZ
Starost: 39Pridružen: 9. okt 2004Prispevkov: 3133Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 13:34
Povezava do prispevka
A ni pri teh oparaterjih tako, da če pride do napak v signalu, da so ti pripravljeni pogodbo 'brezplačno' podaljšati za toliko dni, kolikor ni bilo signala. Mislim, da se s tem tudi operejo krivde, če obrežje ne deluje. Samo kaj ti bo to, če hočeš čim prej stran.
Light travels faster than sound! This is why some people appear bright until you hear them speak.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 13:51
Povezava do prispevka
No za to ne vem. Sem pa na APEK-u izvedela, da lahko podaš edino pritožbo na izdan račun (da ti naročnino zmanjšajo, kar pa pri meni itak ne pride v poštev, ker je ravno takrat še trajala akcija "brez naročnine").
Ne boste verjeli, ko sem jim dopoldne zagrozila, da bom prek APEK-a urejala stvari, ker zamujajo z odgovori in ker ni moč govoriti z reklamacijsko službo, so me prej klicali nazaj in celo so se našli vsi moji dogovori in pritožbe ipd. A ni to zanimivo. In takoj dobim odgovor še na mail. Stvar velja, jaz pošljem telefon nazaj (požrem tiste € kar sem jih pač dala za telefon), dopišem da pošiljam po dogovoru, prekinejo pogodbo in jaz lahko prenesem številko.
In seveda se iskreno opravičujejo za nevšečnosti.

Da se ti zmeša. No, jaz iskreno upam, da ne bo nobena od vas imela podobnih problemov, če pa že, pa vidite kaj vas po vsej verjetnosti čaka. Je pa očitno treba grozit, da se kaj doseže.

Pa dajte mal pesti držat, da se jih čimprej rešim.


0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 14:46
Povezava do prispevka
Romy, s posredovanjem APEK-a se da marsikaj rešit, ni čisto tako, da lahko v takšnih primerih, kot je tvoj, zahtevaš samo znižanje naročnine (to je tvoja osnovna pravica že po Zakonu o varstvu potrošnikov, katerega izvajanje nadzoruje tržna inšpekcija). Marsikdaj preko telefona dobiš napačne informacije, ker se te želijo samo na hitro odkrižati.
 
Me pa veseli, da ste našli neko skupno rešitev in so se zdramili, ko si jim samo zagrozila z APEK-om . Držim pesti, da se bodo dogovora tudi držali.
 
 
 
Nazadnje urejeno 17. jan 2009 16:08; skupaj popravljeno 2 krat
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jan 2009 15:00
Povezava do prispevka
Zanimivo... Jaz sem z njimi kar precej časa govorila, in smo šli večkrat čez vso stvar. Kršili so tisti 15 dnevni rok in pa zdelo se jim je čudno to, da reklamacijski oddelek ni dosegljiv. Svetovali so mi samo pritožbo na izdani račun za tisto obdobje. Vprašala sem kako je s prekinitvijo pogodbe in so rekli, da v kolikor operater popravi napake in potem deluje brezhibno, ne moreš nič (itak imam v pogodbi napisano,da so takšne napake možne in da simobil za njih ne more odgovarjati). Kar se tiče samega odnosa, da nič ne vedo, da nimajo vsega zapisanega in zabeleženega je težko kaj naredit, ker ni nekih bistvenih dokazov oz. je to težko dokazat.

Ko praviš, da ima nekaj čez tudi tržna inšpekcija... Mi je dežurni inšpektor rekel, da mi tukaj ne morejo nič pomagati, da popolnoma vse kar se tiče mobilnih operaterjev ureja APEK in da prek njih ne morem nič urediti. Se pravi, da to tudi ni čisto res?!

Khm, kam se človek sploh lahko obrne (če ne ve za ultra prijazne punce na PL,ju) ko gre kaj narobe?
0
Nazaj na vrh
KiLLyKa
Starost: 36Pridružen: 13. avg 2007Prispevkov: 2390Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. jan 2009 0:19
Povezava do prispevka
Jaz imam pa res srečo s Simobilom. Nobenih problemov, ko kličem vedno dobim kako prijazno bejbo, ki vedno pomaga in se mi posveti. Še ko sem klicala, da ljudje dobivajo po 5 istih smsov od mene, čeprav pošljem enega, je punca vse zapisala in dala naprej. mi lepo povedala da bodo tehniki pregledali, če je napaka pri njih in so mi v roku 1 tedna poslali sms sporočilo, da so zadevo pregledali in uredili.
You know you`re awesome when people you don`t even know hate you.
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 17. jan 2009 15:58
Povezava do prispevka
Romy, poznam primere, ko so naročnikom trdili, da jim itak vse deluje ok, pa jim v resnici ni in so se potem stvari čudežno rešile s posredovanjem Apeka. So se šele potem zavzeli in napako odpravili, če pa se ni dalo odpraviti napake, pa ponudili prekinitev pogodbe. Ena moja kolegica je tudi šele s posredovanjem Apeka uspela doseči, da ji na Simobilu niso zaračunali pogodbene kazni, ker ji niso mogli normalno zagotavljati storitev.
 
Glede prekinitve pogodbe je pa res, da če operater napako odpravi (seveda v nekem doglednem času) in ti potem storitve normalno delujejo, ne moreš zahtevati prekinitve pogodbe - v tem primeru lahko zahtevaš samo znižanje naročnine. Jaz sem imela v mislih predvsem tiste primere, ko ti operater trdi, da tebi zagotavlja nemoteno delovanje storitev, v resnici pa ti ne (praviš, da z omrežjem ni težav, ampak ti pa velikokrat prekinja?) - takrat lahko zahtevaš prekinitev pogodbe in ti ne morejo zaračunati pogodbene kazni, saj ti ne zagotavljajo delovanja storitev. Ampak če se z operaterjem tega ne da urediti, ti preostane samo še Apek.
 
Glede tržne inšpekcije: če ti kršijo rok za odgovor (ki je po zakonu o varstvu potrošnikov celo 8 dni), lahko globo za prekršek izreče samo tržna inšpekcija, Apek nima te pristojnosti.
 
Pa še to: upam, da so ti ta dogovor napisali preko maila (pisno)  in bi ga jaz na tvojem mestu poslala zraven telefona. Če si dobila samo ustno zagotovilo, si znajo hitro spet premisliti ali pa bo tvoj dopis prišel v roke nekomu, ki za dogovor sploh ne ve. 
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. jan 2009 13:41
Povezava do prispevka
Hvala Vanni še enkrat

Glede na to da so moj telefon dobili že pred dnevi, sem spet malo povprašala kako se vse to razpleta. In dobila spet drugačen odgovor. Prej je bilo rečeno, da takoj ko prejmejo telefon, prekinejo pogodbo (glede na to, da jaz nimam telefona, ker ga imajo oni, pogodba pa še kar velja). Danes dobim odgovor, da imajo časa od 10 do 14 dni (delovnih). Pa kake interne zakone imajo oni to? Enkrat 15 dni (samo delovnih), drugič 10...Halo?!

A za to tudi velja 8 dni (vseh, ne samo delavnih)? Sem malo brskala pa nič ne najdem pametnega (dopuščam, da sem kaj spregledala).

Banda! Nobenemu ne privoščim takšnega sranja...

Dodajam:

Sem našla še par podatkov. Da imajo časa 15 dni, potem 7 dni in kot je Vanni napisala 8 dni (povsod se štejejo vsi dnevi). Kaj je sedaj pravilno oz. velja za moj primer?
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 30. jan 2009 23:27
Povezava do prispevka
Romy, sem čisto spregledala tvoj zadnji post.
 
Kdaj se pogodba prekine, bi moralo biti določeno v splošnih pogojih. Ponavadi imajo operaterji določeno, da prekinitev naročniškega razmerja učinkuje zadnjega dne v mesecu (za Simobil konkretno ne vem, bi morala pogledati).
 
Glede tvoje zahteve, da prekinjaš pogodbo, ker ti ne zagotavljajo storitev in zato ne misliš plačevati pogodbene kazni, pa imajo čas za odgovor 15 dni po zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom), po zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) celo 8 dni. Kateri rok je treba spoštovati ni enotnega stališča  - nekateri razlagajo, da velja 8-dnevni rok, ker je to ugodnejše za potrošnika, drugi pa, da velja 15-dnevni rok po ZEK-omu, ker ZVPot dopušča tudi možnost, da drug zakon določi daljši rok. Bolj pravilen naj bi bil 8-dnevni rok, ker gre v končni fazi za potrošnika.
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 34Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10863Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. feb 2009 14:07
Povezava do prispevka
Ima morda katera Simobilov Orto v nulo? Zdaj imam Orto smart, pa sem gledala da bi zamenjala. Glede na to, da ogromno govorim in pošljem kar dosti sms sporočil, bi se mi verjetno splačalo. Me pa vseeno zanima če ima katera kakšne izkušnje?
Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Simobil vs. Mobitel vs. Tušmobil
Stran 33 od 49
Pojdi na stran 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kar nekaj zvezdnic se je odločilo, da se ne bodo podvrgle kirurškim popravkom temveč sprejele svoj naravni videz.