- Nega obraza &
telesa - Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvoZadnje novice
Najbolj brano
Jaz sem pa čisto nora na Supernatural in Grey's Anatomy (mislim, kakšna je deseta sezona!! uffa!)
Uff Grey's anatomy sem jaz malo zanemarila, ampak sem zadnjič ujela eno epizodo. Tole mene čisto hipnotizira!
Ne pravi. Mene prav jezi, ker je pri nas sedaj ob četrtkih, ko delam popoldne in ravno zamudim, ko pridem domov.
Jaz pa sem si tak za foro, ker sem ravno imela preveč prostega časa, ogledala Witches of East End in morm rečt, da me je ful pritegnila, pa čeprav nisem ravno pristaš teh čarovniških zadev, ampak tale serija pa me je kr potegnila not. Zgodba, ker je napeta in še vsi glavni akterji so mi zelo všečni, splohc karakter uncle Wendy - Mädchen Amick mi je ful dobra.
Once upon a time in Ravenswood me res pritegneta, čeprav imata pridih že nekakšne oblike ZF. Prva je zasnovana na pravljicah, slednja pa je nekakšno "nadaljevanje" (čeprav ni) Pretty little liars.
Jaz sem trenutno najbolj navdušena nad novo sezono American horror story in Good wife, gledam pa še Draculo (nova serija, trenutno sta dva dela zunaj), HIMYM (že komaj čakam, da bo konec, ker so tečni), BBT, Once upon a time in Modern family.
Trenutno gledam Stargate sg-1, Mrs. Brown boys čakam (in upam) da šbodo še kaj posneli, Episodes pogledala par delov potem so mi bli že rahlo tečni ( razen Matt leBlanc ), Moram pa mal pogledat še za kšno novo fajn serijo.
Od trenutno aktualnih:
- The Walking Dead (Sprva sem mislila, da mi ne bo OK, ker je potrebno imeti kar dober želodec, ampak sem po prvi sezoni čisto ''not padla''; predvsem so me pritegnili karakterji in pa tista moreča privlačnost, zaradi katere sem srečna, da sem doma na toplem - jo pa vseeno vedno gledam pri zaklenjenih vratih, hehe. ),
- Mad Men (Prvo sezono sem se prav mučila, da sem jo prebrodila, nato pa me je tudi čisto prevzela. Poistovetenje z določenimi karakterji in pa neobičajen način na katerega je posneta me nerazložljivo privlači. Všeč mi je tudi vzporedno prikazovanje določenih historičnih dogodkov - npr. umor Kennedyja - in vzdušje, ki ga ob tem prikažejo).
Od starejših oz. tistih, ki jih ne snemajo več pa:
- Friends (Kultna serija, kaj naj rečem. Zavrtim si jo vsakič kadar sem slabe volje in se želim malo pocrkljati, ali pa kar tako.),
- Lost (Prve tri sezone so mi bile vrhunske, nato pa vsaka slabša. Tudi konec mi je bil kar nekaj oz. ne po mojem okusu. Pustila me je nepotešeno, jo pa kljub temu uvrščam med svoje najljubše.),
- Flash Forward (Zelo mi je žal, da so posneli samo eno sezono, saj sem čisto ''not padla''.).
.
Nekaj starih, nekaj aktualnih:
- Seinfeld, Lost (1 in zadnja sezona in nič drugega vmes ), Absolutely Fabulous, Coupling, 3rd Rock from the Sun, NewsRadio, Chef!, Skins (1 in 2 S)
- Luther, Mad Men, Doctor Who
Baje so Vikingi ql? Je kdo že gledal to serijo?
Uff, pogledala sem že velikooo serij, ne vem, kje bi začela
Od starih so mi bile zelo všeč: Prison break, Lost
Razočarane gospodinje, Gossip girl - všečne serije, vseeno pa niso med mojimi najljubšimi
Greek - lahkotna, podpovprečna, za gledat, če nimaš drugega dela
The Tudors - zanimiva, po resničnih zgodovinskih dogodkih, se še kej zgodovine naučiš zraven
Trenutno na pauzi:
Revenge - kar zanimiva, vendar ni neki nadpovprečna
The walking dead, Revolution - med top serijami, take bolj apokaliptične
Game of thrones - zakon serija, trenutno moja najljubša, komaj čakam novo sezono
True blood - tudi ta mi je všeč, zanimiva...super, če so ti všeč vampirji. Na začetku mi je bila bolj všeč, zdej že neki mučkajo. Zadnji del zadnje sezone pa mi ni bil všeč, predvsem zaradi enega dogodka.
Under the dome - nova serija, komaj ena sezona je zunaj in moram reči, da me je pritegnila, nadpovprečna
Devious Maids - tudi komaj ena sezona zunaj, če so vam bile všeč Razočarane gospodinje, vam bo tudi tale.
An American Horror story - prva sezona je bila še nekako gledljiva..za preganjat dolgčas. Druga sezona je bila pa čisto neka nova zgodba, ni mi bila več všeč, zato sem prenehala gledati.
The Client List - povprečna, začela sem jo gledat, ker so bile vse ostale serije, ki sem jih gledala, na pavzi.
Reign - nova serija, ki me je zelo pritegnila. Zgodovinske serije so mi všeč. Mešanica med The tudors, Game of thrones in Gossip girl.
Hart of dixie - podpovprečna, bolj mi deluje kot neka komedija, karkoli se notri zgodi me pusti hladno, ne čutim neke napetosti, pričakovanja...bolj taka lahkotna je, za jo gledat, ko ti je dolgčas.
Označene z modro, spadajo med moje najljubše. Priporočam ogled
Priporočam definitivno Lost Izmed vseh serij, ki sem jih pogledala, najbolj izstopa ta Čeprav so proti koncu vse čist zasukali, so po moje vseeno dostojno speljali.
Bones sem ostala nekje v 5. sezoni, ampak do takrat je bla zakon
House M.D. tudi dobra.
Razočarane gospodinje me niso razočarale
Prijatelji itak najboljši ever
Me je pa How I Met Your Mother razočarala v zadnji sezoni sem in ni mi za gledat enostavno, ker že preveč vlečejo + videli smo "mamo"
S fantom ponavadi gredava Family Guy-a pa South Park..je fajn za sprostitev pa za nasmejat
Včeraj sem pričela s Spartacus-om..ja no...seksa je za moj okus veeliiiko preveč, ampak ok..zgodba me je pritegnila..za las :)
Konec pri Lost je odličen. Eden najbolj katarzičnih in premišljenih koncev zgodb.
Ena izmed najboljših serij vseh časov mi je Band of Brothers, ki je sicer miniserija. Odlična je tudi The Pacific, ki je nekako v 'sklopu' Band of brothers. Med mojimi najljubšimi so tudi (nekatere še predvajajo, druge so že končane):
Te so mi med najboljšimi gledam oz. sem gledala še dosti drugih, tako da čisto možno, da sem katero pozabila.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...
Tanja je všečkal/a forumski zapis Kaj ste danes uporabile za osnovno nego obraza? II. del.