Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami

Pojdi na stran 40 , 41 , 42 , 43 , 44 , 45
sweet666
Starost: n/aPridružen: 20. nov 2009Prispevkov: 477Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. avg 2017 18:53
Povezava do prispevka

Kenro58, jaz sem prenehala s kontracepcijskimi tabletami iz istih razlogov: slaba volja, depresija, razdražljivost, popolnoma braz energije, konstantno me je vse bolelo, niti iz postelje nisem mogla vstati.... Najhuje je bilo vedno v istem delu cikla, kakšen teden (do 2) pred krvavitvijo.

Po kakšnih dveh mesecij brez tablet se je stanje že opazno izboljšalo, tista najbolj depresivna občutja niso bila več tako huda, trajala so manj časa. Od takrat naprej pa se razpoloženje počasi, a vztrajno izboljšuje. Še vedno imam slabe dni, ko sama sebe spravim ob živce, ampak so vedno bolj redki. Sem se naučila prepoznati negativna čustva in vzorce vedenja.

Lasje se mi malo hitreje mastijo, da se je menstruacija popolnoma uredila je trajalo eno leto, pojavi se kakšen mozoljček sem in tja, a ni hudo. Sem pa bolj pozorna na nego kože in prehrano.

Daj svojemu telesu čas da se očisti in poskrbi za dovolj vode, dobro prehrano in šport. Izboljšanje ne more priti čez noč, počasi se daleč pride!

0
Nazaj na vrh
kenro58
Starost: 29Pridružen: 4. avg 2017Prispevkov: 5Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. avg 2017 8:12
Povezava do prispevka

Hvala za deljene izkušnje smiley Vem, da spremembe ne bodo prišlo kar čez noč, ampak vseeno trenutno vse analiziram do potankosti in iščem nek "znak", da sem na pravi poti in, da bo prišla sprememba in, da nism po defaultu depresivna messy tečnoba smileysmiley

 

 

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 29Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1097Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. avg 2017 8:29
Povezava do prispevka

kenro58 Kaj pa če je prehrana krivec za počutje? Poskusit ni greh. Izločiš predelano hrano (zapakirano v trgovini, instant, prepripravljeno etc). Ješ zelenjavo, sadje, meso, jajce. Črtaj pa sladkor, mlečno in žita-vsaj glutenska in krompir.

po 2-3 mesecih pa potuhtaj če je kaka psrememba in postopno na cca 7 dni dodaj kako živilo (recimo krompir, rž etc) pa opazuj svoje počutje-brez pričakovanj.

Jaz sem zaspana tečnoba ob prevelikem vnosu sladkorja-OHjev. 

Tabletkam se pa vsaj zaenkrat ne odpovem, ker brez tabletk sem šele bila slabe volje. kdo ne bi bil, če polovico leta ne moreš spat na trebuhu in tekat, ker te neznosno bolijo joški (pa imam bolj majhne A-B košarico), bolel me je križ, krvavitve so trajale 7 dni in bile močne. 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
kenro58
Starost: 29Pridružen: 4. avg 2017Prispevkov: 5Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. avg 2017 8:10
Povezava do prispevka

Binas, dvomim da bi bila prehrana. V zvezi z drugimi problemi sem poskusila izložit OH, gluten, laktozo itd. tako da kar se tiče prehrane mam kar dobro naštudirano kako se počutim ob kaki hrani. Seveda se počutim boljše, če ne jem OH - bolj lahkotno, več energije itd. ampak na samo počutje pa nima tako bistvenega vpliva.

Jz osebno imam raje kako fizično bolečino in tegobo več, če bi se le psihično boljše počutla. Poleg tega pa sem imela tudi na KT boleče menstruacije, migrene, krče, tako da me res zanima kako boleča moja bo moja "naravna" menstruacija.

V igri je tudi naraščaj v bližnji prihodnosti, kar me je dodatno spodbudil, da naredim malo čistke v telesu smiley

0
Nazaj na vrh
kenro58
Starost: 29Pridružen: 4. avg 2017Prispevkov: 5Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. sep 2017 16:03
Povezava do prispevka

Malce update-a: trenutno je 40. dan "off the pill". Se mi zdi da je moje počutje še slabše kokr je blo prej (večja tesnoba, paranoičnost). Se mi je pa tudi pred 3 tedni pripetila nezgoda s kondomom (ja počil je smiley) in sem sem šla po urgentno KT. Brala sem da zna ta tabletka kar fejst razburkati hormonsko ravnovesje in počutje, tko da sem trenutno čis zmedena kaj me dejansko zajebava in kok je to vpliv tega da sm "off the pill" in kok je kj popestrila vse skupi še urgentna kontracepcijska tabletka smiley. Mogoče bi loh rekla da je zadnje par dni malce bolše počutje, ampak prej je blo pa katastrofa (hitra jeza, jokanje, paranoične misli....). Ma mogoča še kako podobno izkušnjo?

0
Nazaj na vrh
mijauuu
Starost: 30Pridružen: 9. avg 2009Prispevkov: 963Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. sep 2017 23:15
Povezava do prispevka

Mislim, da je vsaka ženska kar se tiče menstruacije drugačna, potem pa je še 100 različnih tabletk in je na koncu res težko najt nekoga s podobnimi simptomi.

Verjetno je še kak moj zapis ostal tu na forumu, amapk če se prav spominjam, sem imela sama po prenehanju veliko različnih težav, ki so se vlekle ful dolgo, kako leto. Aritmija, neke vrste panični napadi. Mislim, da sem par mesecev po prenehanju enkrat končala tudi na urgenci zaradi aritmije in so se vsi zdravnii čudili. Nasploh pa odkar nimam več tabletk je vsaka M drugačna.

Tukaj berem npr., da Binas jemlje tabletke zato, da je ne bi bolele prsi. Jaz pa sem prenehala z njimi zaradi groznih bolečin v prsih, ki pa so se pojavile šele po več letih jemanja.

Kenro58: Vsekakor pa če si vzela še tisto drugo tabletko, ti je moglo fajn zmešat cel sistem. Tako, da definitivno imaš lahko neke posledice tega, žal. Več kot čakat in vztrajat, pazit na hrano in način življenja pa itak ne moreš.

Meni so se stvari po tabletkah do neke mere "stabilizirale" po enem letu ali več. Sploh psiha. Drugo pa se je pokazalo prej.

https://www.facebook.com/panchidorchi
0
Nazaj na vrh
kenro58
Starost: 29Pridružen: 4. avg 2017Prispevkov: 5Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. sep 2017 8:19
Povezava do prispevka

Pa ravno psiho bi rada mela čimprej znormalizirano smileysmiley Sj vem, potrpežljivost pa bo čas naredu svoje, ampak je na cajte težko bit potrpežljiv smiley Ravno to je največji problem, ker ne veš več kateri simptom kam spada in kateri bo izvenel in kateri je dejansko "del tebe" in ni problem KT oz. prenehanja jemanja. K bi mela kristalno kuglo pa pogledala čez par mescov, če sm že kj boljše da vidm da je upanje....smiley

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 29Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1097Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. sep 2017 8:30
Povezava do prispevka

Tudi kakšna psihoterapija ob dobrem psihoterapevtu/terapevtki je koristina. Res, da ni zastojn, ampak to je nekaj kar jaz rade volje plačam, in raje kavice, cunje, ličila ipd dam na stran. Ljudje se čisto premalo poslužujejo psihoterapije, pa bi marsikomu koristila. Tudi kakšen psiholog. psihiater pa pride prav, kadar so res hude težave in je treba kemično pomagat organizmum da pride do nekega ravnovesja (antidepresivi, antipsihotiki in pomirjevala-pa morda obstaja še kaj, kar ne vem).

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami
Stran 45 od 45
Pojdi na stran 40 , 41 , 42 , 43 , 44 , 45
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Binas pred 3 dnevi
    vreden nakupa
  • Katrin 12. sep 2017 15:48
    Must have
  • Katrin 12. sep 2017 15:33
    Odgovarja
  • Katrin 12. sep 2017 15:22
    Ustreza za ravno verzijo las
  • gallie 18. avg 2017 11:31
    Katastrofa
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Skorajda čez noč je nastopila jesen in mnogi se je veselijo zaradi čudovitih barv narave, ki jih prinaša.