Jaz sem imela enake probleme. Predvsem me je motilo to, da so mi pošiljali kar neke izdelke po njihovi izbiri par-krat na mesec. Ko sem jih klicala številka sploh ni bila dosegljiva. Pobrskala sem po netu in nekje zasledila elektronski naslov, nakar sem na tega napisala naj mi že enkrat nehajo pošiljati izdelke, katerih nisem naročila. Res sem dobila paket vsak čas, zraven kar položnico pa mi ni bilo od začetka nič jasno. Tisto, česar nisem prebrala in bila na to tudi pozorna, je bil majhen tisk, v katerem verjetno res piše, da ti oni nekaj pošljejo, če sam nič ne naročiš. Od takrat, ko sem jim poslala tisti mail nisem več dobila njihovih katalogov in ne paketov. Nakar dobim spet neko položnico oz. opomin za plačat, kao da sem jim neke 4 tisočake dolžna. Takrat mi je pa zavrelo in sem poklicala na tisto, skoraj vedno nedosegljivo telefonsko številko, takrat so se mi končno oglasili. Gospo sem dobesedno nadrla, da ne bom plačevala za nekaj, česar nisem naročila, nisem uporabljala in poslala celo nazaj. Če dobi katera ta paket ga lahko tako ali tako pošlje nazaj na njihove stroške oz. najbolje, da paketa sploh ne sprejme, če tistega ni naročila. Sama več nimam tistega naslova, na katerega sem poslala mail, sem pa prepričana, da je nekje na internetu sigurno objavljen, mislim, da sem ga najdla v nekem forumu. Upam, da boste s to kozmetiko uspešno rešile težave in lep pozdrav.
Janja